Hew Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Tror chansen att Kimberly kommer söka igen nästa år är rätt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Well damn. Vilka avsnitt har hon varit med i? Har bara sett auditionavsnitten, så det vore bra att veta vilka jag ska tanka. Hmm, i slutaudition är hon ju med rätt mycket, speciellt igår. Tror chansen att Kimberly kommer söka igen nästa år är rätt stor. Tror jag med, tösen är ju bara 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Felicia är ju den vackraste och har bäst röst i hela tävlingen. Ville var bara jobbig, bögig, mesig och fjollig. Danny är också rätt hatad, smörig, klen (satt och lipade när Ville åkte ut) osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Felicia är riktigt grym, yeah. Men Cosima är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Felicia är riktigt grym, yeah. Men Cosima är snyggare. Hell no, nigga! På måndag tävlar dessa: Cosima, Emma, Jessica, Lisa och Linda Hoppas Linda och Cosima går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hell no, nigga! På måndag tävlar dessa: Cosima, Emma, Jessica, Lisa och Linda Hoppas Linda och Cosima går vidare. Ja jävlar, det är ju två som går vidare. Linda går säkerligen vidare, sen blir det väl Cosima eller Emma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Well damn. Vilka avsnitt har hon varit med i? Har bara sett auditionavsnitten, så det vore bra att veta vilka jag ska tanka. Ehum.. Idol.2006.E08.REPACK.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS @ sweloaders.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ehum.. Idol.2006.E08.REPACK.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS @ sweloaders.org Wärez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Något motsvarande idol: Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Ehum.. Idol.2006.E08.REPACK.SWEDiSH.PDTV.XviD-TS @ sweloaders.org Bara det avsnittet? Okkäi, tenkz. Och allvarlig talat 'barben, att tanka en tv-serie är det minst olagliga du kan göra inom warez. Skiten sänds ju gratis på TV! Det är som att kolla på en kompis TiVo-inspelning. Redigerad 16 september, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Linda ó Sara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Och allvarlig talat 'barben, att tanka en tv-serie är det minst olagliga du kan göra inom warez. Skiten sänds ju gratis på TV! Det är som att kolla på en kompis TiVo-inspelning. TV-avgift då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 TV-avgift då? Den gäller ju SVT:s kanaler, Idol går ju på TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som håller med om att Cosima ser ut som Agnes? och att Krishti är kär i Ville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som håller med om att Cosima ser ut som Agnes? och att Krishti är kär i Ville? Jo håller jag med om. Sa faktiskt till en kompis att Cosima ser ut som Agnes när hon sjunger för en kompis häromdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Den gäller ju SVT:s kanaler, Idol går ju på TV4. PWNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Den gäller ju SVT:s kanaler, Idol går ju på TV4. Ja. Jag menade inte just Idol men tv-serier i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ja. Jag menade inte just Idol men tv-serier i allmänhet. Om vi säger så här, jag rippar något från SVT och skickar det till 40 pers. Det kan jämföras med att jag spelar in samma sak på TiVo, och sedan lånar ut min TiVo till 40 pers. Då har jag ju faktiskt betalat tv-licensen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Någon som håller med om att Cosima ser ut som Agnes? och att Krishti är kär i Ville? Jepp, jag har också tänkt på att hon ser ut som Agnes. Hon sjunger t o m som Agnes. Ville är homo, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Har inte orkat kolla igenom hela tråden, så jag länkar iaf. Blockets Idol audition Ganska bra att fördriva tiden med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts