SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mjo, måste hålla med om det. Jag är mer sugen på Idol-Anna. Jag gillar mer hon som en kompis hade tipsat om . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Mjo, måste hålla med om det. Jag är mer sugen på Idol-Anna. Ja, hon är svår att hålla ögonen ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 När vi snackar om fina flickor från Idol får jag väl passa på att nominera Felicia ...men så hittar man självklart ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Nejnej. Fast den bilden var inte så snygg heller. Sara går inte av för haxxor heller. http://static.tv4.se/imagesdb/editor/idol_2006/0A4D4DDF-1AFD-491A-846F-02A294C20B38.jpg Vafan, det är ju samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 När vi snackar om fina flickor från Idol får jag väl passa på att nominera Felicia ...men så hittar man självklart ingen bild Felicia gillar jag med, hon är lätt snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sara är den där tjejen som var med förra året och var så nära att komma med va? Som kom med i år. Hon är ursnygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sara är den där tjejen som var med förra året och var så nära att komma med va? Som kom med i år. Hon är ursnygg 2 år sen var hon nära att komma med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 2 år sen var hon nära att komma med Oj två. Förlåt mig. Tiden går så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hockeytjejen är rätt het för att vara hockey. hatar hockey och allt som har med hockey och svett och kiss att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hockeytjejen är rätt het för att vara hockey. hatar hockey och allt som har med hockey och svett och kiss att göra. Hockey är den bästa sporten som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hockey är den bästa sporten som finns! Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Eller inte... Eeh jo, kollar du hellre på kärringsporten fotboll än hockey *asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Eeh jo, kollar du hellre på kärringsporten fotboll än hockey *asg* Sluta spamma och håll dig till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Sluta spamma och håll dig till tråden. Enda gången jag inte hållt mig till tråden, aja Felicia e lätt snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Nej den var bara fjantig. Lite kul dock när Klabbe lutar sig fram över bordet och säger: "Vill du ha en snyting? Stick då!" idol-Anna Hon missa jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hon missa jag :'( http://idiot.se/2006/09/01/anna-nyblom-idol-2006/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Eeh jo, kollar du hellre på kärringsporten fotboll än hockey *asg* Nej. Jag gillar inte sport överhuvudtaget. Kanske några få. Men jag är nog mer självständig. Gillar inte lagsporter. Och tycker att Hockey och Fotboll är dom tråkigaste sporterna som finns. Nåja. Ska bli kul att se vad som händer med "Get Rich or Stop Trying" Snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 http://idiot.se/2006/09/01/anna-nyblom-idol-2006/ Hahahah Hon kmr tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kommer någon ihåg den asiatiska killen som sa att han hade en "speciell" röst men hade skitrisigt engelskt uttal? Söker efter låten han sjöng, det ända jag kommer ihåg från texten är "I saw you standing at the gates, when Marlon Brando passed away". Och nej, det är inte japanen som sjöng Wonderwall jag söker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Kommer någon ihåg den asiatiska killen som sa att han hade en "speciell" röst men hade skitrisigt engelskt uttal? Söker efter låten han sjöng, det ända jag kommer ihåg från texten är "I saw you standing at the gates, when Marlon Brando passed away". Och nej, det är inte japanen som sjöng Wonderwall jag söker efter. Jag vet attt Robbie Williams har gjort den, men inte vilken låt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts