Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Nej, men i förrgår Ah, jag menade det. Var det han i Björne-kostymen som sjöng det? Jag hörde bara när han sjöng: "Tutti frutti, rutti rutti" Redigerad 8 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ah, jag menade det. Var det han i Björne-kostymen som sjöng det? Jag hörde bara när han sjöng: "Tutti frutti, rutti rutti" Jag vet faktiskt inte, såg inte avsnittet i förrgår. Har bara hört andra nämna att han sa "skäll inte på hugo" eller vad det var . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Om det är någon som vet vad asiatbruden i Falunavsnittet med upprivna jeans hette så vore det fint. Kollade igenom alla videoklipp av nämnda avsnitt men hittade henne inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Om det är någon som vet vad asiatbruden i Falunavsnittet med upprivna jeans hette så vore det fint. Kollade igenom alla videoklipp av nämnda avsnitt men hittade henne inte. Först måste jag bara säga att jag blev redigt förvånad när jag såg vad du hade skrivit i den här tråden. När jag såg att du hade skrivit här trodde jag det skulle vara nåt i stil med "Idol är skittöntigt etc etc", no offense, blev faktiskt positivt överraskad Angående din fråga då, kan det möjligtvist vara Kimberly Pettersson du söker efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Allvarligt, de som gör idol är ju bra smart... Varför? Jag skickade ett mail och frågade vad som spelades innan eftertexterna i torsdags. Jag var mycket nogrann med att understryka ordet "innan" och förklarade exakt när låten spelades. Fick det här svaret: "Kul att du ser på programmet! Låten som spelas i bakgrunden mot slutet varje program är "Pop Idol Theme" Jag tror inte att den finss att få tag på.. om inte på idolsidan någonstans på www.tv4.se eftersom den är specialbeställd just för Idol programmen. Men gå in på hemsidan o kolla, lycka till! Mvh Emeli Lundbladh Idol 2006" Därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Först måste jag bara säga att jag blev redigt förvånad när jag såg vad du hade skrivit i den här tråden. När jag såg att du hade skrivit här trodde jag det skulle vara nåt i stil med "Idol är skittöntigt etc etc", no offense, blev faktiskt positivt överraskad Angående din fråga då, kan det möjligtvist vara Kimberly Pettersson du söker efter? Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig. Och vad gäller Kimberly, så hade du rätt. Fattar inte hur jag kunde missa den länken. Nåja, tack! Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig. Samma här Året bästa (lr va tycker ni?) varje gång jag run... tänker jag på din mamma din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jaså? Jag gillar Idol. Ibland är det snygga eller skönsjungande tjejer, men den största anledningen är ju självklart de idioter som antingen är tondöva eller kommer till programmet för att sabba. Det är alltså bara själva auditiondelen som intresserar mig. Och vad gäller Kimberly, så hade du rätt. Fattar inte hur jag kunde missa den länken. Nåja, tack! Kärlek. Som alla andra dårå, känner mig nästan lite ensam av att se slutaudition. På tal om slutaudition och på tal om Kimberly, så tyckte jag det var rätt kul att hon dök upp i Slayer tröja där idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Samma här Året bästa (lr va tycker ni?) varje gång jag run... tänker jag på din mamma din mamma Nej den var bara fjantig. Lite kul dock när Klabbe lutar sig fram över bordet och säger: "Vill du ha en snyting? Stick då!" Annars är det idol-Anna om var årets höjdpunkt. Eventuellt Björne-mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 På tal om slutaudition och på tal om Kimberly, så tyckte jag det var rätt kul att hon dök upp i Slayer tröja där idag. Poser? Man kanske skulle börja kolla mer på idol, eller är auditiondelen färdig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Poser? Man kanske skulle börja kolla mer på idol, eller är auditiondelen färdig nu? Det är slut-audition nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Diggar "Snövit" som fan. Alla var ju grymt bra på slutauditionen, speciellt tjejerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kimberly är ju ruskigt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kimberly är ju ruskigt snygg. omg plz send nudez. Var kan man titta på henne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Som alla andra dårå, känner mig nästan lite ensam av att se slutaudition. På tal om slutaudition och på tal om Kimberly, så tyckte jag det var rätt kul att hon dök upp i Slayer tröja där idag. lol! *svimmar * omg plz send nudez. Var kan man titta på henne då? Det finns torrents på Pirate Bay. Annars finns det två klipp på Idol-TV men ett av dem vill inte fungera just nu. Fläng, det fanns tre klipp. Ettklipp är dock bara en längre version av ett annat. Redigerad 8 september, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) En lit'n bild. http://img257.imageshack.us/img257/1479/kiombhk5.png Redigerad 8 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 En lit'n bild. http://img257.imageshack.us/img257/1479/kiombhk5.png Naw... Tykcer hon ser ut som vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Naw... Tykcer hon ser ut som vem som helst. Tyckte t.o.m hon var lite ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Naw... Tykcer hon ser ut som vem som helst. Mjo, måste hålla med om det. Jag är mer sugen på Idol-Anna. Redigerad 8 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Nejnej. Fast den bilden var inte så snygg heller. Sara går inte av för haxxor heller. http://static.tv4.se/imagesdb/editor/idol_2006/0A4D4DDF-1AFD-491A-846F-02A294C20B38.jpg Redigerad 8 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts