Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Iman Tahbaz - Skäll inte på Hugo / Tutti Frutti var bäst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Jävla tråkigt avsnitt. Många som gick vidare, många som sjöng bra. Det roliga är ju att se sopor och sådana som gör sig till. Och på det så missade jag Björne. Måste... se... Såg den nu. Redigerad 6 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Gah... det blev fel när vi skulle spela in. Vi såg på fotbollen... får hoppas det går i repris nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Var kvällens program bra då? Såg bara sista 20 minutrarna, har varit i växjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Han som skulle sjunga "Sista morgonen", han pratade ju bara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Han som skulle sjunga "Sista morgonen", han pratade ju bara!! Haha , shit vad jag skrattade åt han. "Alltså, jag kan inte bättre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Näe, det var ingen riktig Björne. Fast låten var cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Ny dag nytt idol program . Vart skulle dom vara idag? EDIT: Min 300:de post Redigerad 7 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Stockholm igen, sista innan slutaudition tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Stockholm igen, sista innan slutaudition tror jag.. Okej, lite synd tycker jag tycker det är roligast i början nu när juryn dissar alla . Men ska försöka kolla klart på hela säsongen i år EDIT: Vad tyckte ni om dagens avsnitt då? Tyckte det var hyfsat, den där snuten var ju cool Redigerad 7 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Jaha..här tog det slut för Idol tittandet i år för min del iaf. Edit : Dagens avsnitt - meh Redigerad 7 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Det var urdåligt idag. Årets vinnare enligt mig: Japanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Det var urdåligt idag. Årets vinnare enligt mig: Japanen! W0rd på det, jag menar, han ahr ju limpa.....och vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 W0rd på det, jag menar, han ahr ju limpa.....och vatten. Hehe, jovars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hehe, jovars. . För övrigt så blev det precis som förra året för mig även denna säsong, jag såg de 3 första avsnitten, sen dog itnresset och jag glömde programmet totalt tills finalen närmade sig med några dagar. Det behövs nya takter i Idol som en viss alban skulle sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Inget skoj i dagens avsnitt. =( Näe, nu blir det väl inte mer Idoltittande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Haha , shit vad jag skrattade åt han. "Alltså, jag kan inte bättre". Han påminde mig lite om en viss kille som bor i mina trakter och som brukade säga: "froff-friffel-frifrum" Till Rostbiff. Ngn som har sett skiten med honom på youtube eller liknande? Hade gärna viljat skicka den till en viss pöjk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Bästa va ju "Skäll inte på hugooo!!... tutti frutti" som var igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Bästa va ju "Skäll inte på hugooo!!... tutti frutti" som var igår ..Skäll inte på hugo? Jag känner igen den meningen så väl, men det var väl ingen som sjöng det igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 ..Skäll inte på hugo? Jag känner igen den meningen så väl, men det var väl ingen som sjöng det igår? Nej, men i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts