L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 När vi ändå inte har något bättre för oss kan vi lika gärna snacka om Idol. Hiphoparn som läspade var cool, fast kass på att sjunga. Han påminde lite om 50cent med sitt läspande. =P Jaja, tjöta på, vem är eran favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Han som liknade Eminen Vet inte, ingen var min favorit. Får se lite längre fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Idol är sjukt tråkigt och meningslöst. Vinnaren blir bara en fjortisförebild och hans stund i rampljuset är över efter ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Idol är sjukt tråkigt och meningslöst. Vinnaren blir bara en fjortisförebild och hans stund i rampljuset är över efter ett halvår. Jepp. Och vad hände med han som vann första året? Inget. Redigerad 29 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Var det Svenska idol som började idag? Såg att det var något på 4:an, men trodde det bara var en av dom otaliga repriserna som brukar visas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jepp. Och vad hände med han som vann första året? Inget. Nej för det var väll inte ens en han som vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nej för det var väll inte ens en han som vann? Var det inte typ någon Daniel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Var det inte typ någon Daniel? Var inte det 2 år sen? var det inte Agnes som vann förra året? eller är jag ute och cyklar nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nej för det var väll inte ens en han som vann? Jo, det var väl en Röd-hårig kille som vann första året om jag inte har helt fel. Brukar bara kolla ibörjan på uttagningarna, är roligt att se när folk börjar grina och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Såg det inte, men gobitarna kommer väll upp på Internet snart skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 FEL AV MIG, sorry alla, läste inte att du skrev "första året" utan läste lite för fort och såg endast "förra" i min hastighet. sorry ni tycker om mig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Var inte det 2 år sen? var det inte Agnes som vann förra året? eller är jag ute och cyklar nu igen Jepp, första året skrev jag. Aja, han hörde man inte mycket av i alla fall. Edit: Jeeepp.=P Redigerad 29 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jepp, första året skrev jag. Aja, han hörde man inte mycket av i alla fall. Edit: Jeeepp.=P Jo jag nämde det men antar att vi skrev ungefär samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jasså, har det börjat? Fan Sanna Bråding ska hålla i det, om jag inte minns fel. Hon kan ta sig i brasan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jasså, har det börjat? Fan Sanna Bråding ska hålla i det, om jag inte minns fel. Hon kan ta sig i brasan. Hjälp mig här, vem är Sanna Bråding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Cooling. Känner en som känner Mark in da park. Annars var det sämre än förra året men ändå helt okej som tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag känner Mark lite, gick i samma skola. Skön snubbe, gissa vem som gjorde diverse uppträdanden på varenda skolshow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Hjälp mig här, vem är Sanna Bråding? Hon och den andra programledaren var med i TV4:s serie "Tre Kronor" som gick när man var liten. Hej Jesus! Redigerad 29 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag känner Mark lite, gick i samma skola. Skön snubbe, gissa vem som gjorde diverse uppträdanden på varenda skolshow? Mark var ju fan asgo på att rappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hjälp mig här, vem är Sanna Bråding? Om jag inte är helt ute och cyklar så var hon väl med i ICA reklamen för flera år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts