Wern Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Har hört att det i Venturas ska finnas en "vuxenclub" där Candy Suxx o Avery Carrington håller till..kan det det stämma? Jag har iaf inte sett något liknande.. Much love baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Skulle inte tro det. Ska finnas en strippklubb dock, men det finns bara stora... reklamskyltar eller vad man ska kalla dom på båda i Las Venturas. By the way, I'm not your baby. I'm noone's baby. Redigerad 29 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skulle ju vara kul,har bara sett bilder på henne i SA. kan man gå in på strippklubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Finns många strippklubbar i LV har jag för mig, Två små och några stora. Men Pioneer Club? Det finns väl ett företag som heter Pioneer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Finns många strippklubbar i LV har jag för mig, Två små och några stora. Men Pioneer Club? Det finns väl ett företag som heter Pioneer? Japp, det finns en elektronik firma som heter Pionner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts