sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 http://www.soban.us/dx1.jpg Den ser lite mysko ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skulle tippa på en fake, men vars hittade du bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Skulle inte förvåna mig om det vore äkta, men källa behövs som sagt. Vilka av bilderna är från Crysis och vilka är från verkligheten? Dem till höger eller dem till vänster (det är också DirectX 10)? Redigerad 29 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Skulle inte förvåna mig om det vore äkta, men källa behövs som sagt. Vilka av bilderna är från Crysis och vilka är från verkligheten? Dem till höger eller dem till vänster? Fy fan för dig, nu börjar jag tveka på sobes bild =/ MEN, om jag nu måste välja så tar jag dem till vänster höger. (Kan inte bestämma mig ) Redigerad 29 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skulle inte förvåna mig om det vore äkta, men källa behövs som sagt. Vilka av bilderna är från Crysis och vilka är från verkligheten? Dem till höger eller dem till vänster (det är också DirectX 10)? http://www.avalon5.com/images/realvscrysis.jpg Höger från Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Solklart höger, det ser man speciellt på gräset och skuggorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Den ser lite mysko ut. det är inte fejk hur tror du att dom lyckas få Crysis så jävla snyggt. jo med DX10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Vänta, jag har dom bilderna på huset o det i en PCGamer där står det vilket som e från crysis Ska leta upp den Som mr_tobbe sa så är den till höger från crysis enligt PCGamer Redigerad 29 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHA. Guuuuud så fake. DirectX 10 är inget superduperultra grej som kommer revolutionera spelvärlden. Det är en bild som är en aning photoshoppad. Solklart höger, det ser man speciellt på gräset och skuggorna. Utan tvekan. Behövde knappt kolla för att se att höger är Crysis. Redigerad 29 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skulle inte förvåna mig om det vore äkta, men källa behövs som sagt. Vilka av bilderna är från Crysis och vilka är från verkligheten? Dem till höger eller dem till vänster (det är också DirectX 10)? Tog mig 30 sekunder för att se att det var till höger, upptäckte det genom molnen på höger bild. Men lite äckligt vad verkligt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det är säkert DX10 och inte fake. Däremot är det självklart inte in-game utan render. Och snygga renders har man sett förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 http://www.soban.us/dx1.jpg Den ser lite mysko ut. Den undre bilden är en bild som killarna som jobbar med DirectX 10 till FSX gjort för att visa hur de tror det kommer se ut med DirectX 10. Och det vi sett av Crysis har allting varit på DirectX 9, inget spel vi sett har använt DirectX 10, och det finns en mycket större och bättre bild på bilden Jacker postade där man enkelt ser vad som är ingame och vad som är IRL. http://www.prntscrn.net/img.php?img=FarCryComp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det är säkert DX10 och inte fake. Däremot är det självklart inte in-game utan render. Och snygga renders har man sett förut. Ändå rätt otroligt vad man kan se genom en datorskärm nu för tiden Tänk dig när alla satt o spelade return to castle wolfenstein eller Doom eller sådana spel. Tror ingen kunde tänka sig hur det skulle utveckla sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ändå rätt otroligt vad man kan se genom en datorskärm nu för tiden Tänk dig när alla satt o spelade return to castle wolfenstein eller Doom eller sådana spel. Tror ingen kunde tänka sig hur det skulle utveckla sig Stämmer.... Men det sjuka är att det är bara spel.. Man ska kunna vara i den där miljön.. Så då kan man inte ha på full prestanda.. Men vanliga bilder kan ju se hur verkliga ut som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ändå rätt otroligt vad man kan se genom en datorskärm nu för tiden Tänk dig när alla satt o spelade return to castle wolfenstein eller Doom eller sådana spel. Tror ingen kunde tänka sig hur det skulle utveckla sig Det är som en snubbe med glasögen sa för några år sedan, 640kb kommer alla klara sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Det är som en snubbe med glasögen sa för några år sedan, 640kb kommer alla klara sig med. Haha, precis Och det var väl även många som sa att det bara var en fluga som skulle dra över snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 HAHAHAHAHAHAHA. Guuuuud så fake. DirectX 10 är inget superduperultra grej som kommer revolutionera spelvärlden. Det är en bild som är en aning photoshoppad. Hur vet du det? Ingen vanlig, dödlig människa har sett hur DirectX10 ser ut än. Det vi sett i t.ex. Crysis är saker som är förrendererade med DX9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Render? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag tror att DirectX 10 kommer betyda mycket för spelvärlden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Render? Lär dig att använda Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Render Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts