Jump to content

Ballas försvinner?

Share

Recommended Posts

Jag utrotade Ballas och alla andra gäng efter storyn så fort jag bara kunde, hatade dom så jävla mycket. Skönt att kunna cruisa runt och slippa idioter som attackerar mina hoods hela tiden.

Damn, jag utrotade och utrotade, men de tog aldrig slut. They were everywhere! Sen efter ett år så pallade jag inte mer. Men jag har kvar sparfilerna någonstans, så en dag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå. Bra jobbat!

Nejdå, jag talade helt av egna erfaranheter. Jag hade ett jävla problem med att hitta Ballas vid de vääldigt små områdena på kartan.

hade ett sånt problem en gång. var bara som en liten prick på kartan. såg den inte ens först. sprang runt säker i 20 minuter där. de var de där gula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ballas har ett område precis vid vägkorsningen under madd dogs hus.. det är avlångt längs med vägen. å var svin jobbbgit att se. men ett tips är att gatu/områdesnamnet ändrar färg efter vilka som äger det. lila text för ballas grön för groove street, gul för... vad dom nu heter som har gult. å blått ifall ingen äger området. hjälper lite när man skall ta över

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ballas har ett område precis vid vägkorsningen under madd dogs hus.. det är avlångt längs med vägen. å var svin jobbbgit att se. men ett tips är att gatu/områdesnamnet ändrar färg efter vilka som äger det. lila text för ballas grön för groove street, gul för... vad dom nu heter som har gult. å blått ifall ingen äger området. hjälper lite när man skall ta över

No shit ? :)

:teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor