chosen_one Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hej,undrar om Ballas försvinner om man tar över alla deras ställen på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ja. men :'( det vill jag ju inte. kommer de inte att fhersöka ta över mitt ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 men :'( det vill jag ju inte. kommer de inte att fhersöka ta över mitt ens? Låt dom vara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Om det finns något ställe som man inte har tagit över till 100% av dom så finns det chans att dom kommer tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ok. hur har ni gjort? har ni tagit över allt eller låter ni dem vara kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ok. hur har ni gjort? har ni tagit över allt eller låter ni dem vara kvar? Jag har iaf aldrig orkat spela igenom Storyn. Tankade en 100% där alla områden var övertagna.. Vet någon någon bra save-fil där inte alla områden är övertagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 ALL BALLAS MUST DIE. om det nu e så tråkigt när dom e borta. så spara på en annan fil innan du börjar ta över områderna. å en fil när du tar över å utrotar ballas. Då kan du ju välja efter humör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag utrotade Ballas och alla andra gäng efter storyn så fort jag bara kunde, hatade dom så jävla mycket. Skönt att kunna cruisa runt och slippa idioter som attackerar mina hoods hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag utrotade Ballas och alla andra gäng efter storyn så fort jag bara kunde, hatade dom så jävla mycket. Skönt att kunna cruisa runt och slippa idioter som attackerar mina hoods hela tiden. Damn, jag utrotade och utrotade, men de tog aldrig slut. They were everywhere! Sen efter ett år så pallade jag inte mer. Men jag har kvar sparfilerna någonstans, så en dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Damn, jag utrotade och utrotade, men de tog aldrig slut. They were everywhere! Sen efter ett år så pallade jag inte mer. Men jag har kvar sparfilerna någonstans, så en dag... 1 år! shit. jag har utrotat 80 % av dem bara idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 1 år! shit. jag har utrotat 80 % av dem bara idag. Det blir grymt mycket svårare sen, ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Det blir grymt mycket svårare sen, ska du se jaså? jag har bara strand delen och downtown kvar. kommer något hända och de får mer område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 jaså? jag har bara strand delen och downtown kvar. kommer något hända och de får mer område? Ojdå. Bra jobbat! Nejdå, jag talade helt av egna erfaranheter. Jag hade ett jävla problem med att hitta Ballas vid de vääldigt små områdena på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ojdå. Bra jobbat! Nejdå, jag talade helt av egna erfaranheter. Jag hade ett jävla problem med att hitta Ballas vid de vääldigt små områdena på kartan. hade ett sånt problem en gång. var bara som en liten prick på kartan. såg den inte ens först. sprang runt säker i 20 minuter där. de var de där gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ballas har ett område precis vid vägkorsningen under madd dogs hus.. det är avlångt längs med vägen. å var svin jobbbgit att se. men ett tips är att gatu/områdesnamnet ändrar färg efter vilka som äger det. lila text för ballas grön för groove street, gul för... vad dom nu heter som har gult. å blått ifall ingen äger området. hjälper lite när man skall ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ballas har ett område precis vid vägkorsningen under madd dogs hus.. det är avlångt längs med vägen. å var svin jobbbgit att se. men ett tips är att gatu/områdesnamnet ändrar färg efter vilka som äger det. lila text för ballas grön för groove street, gul för... vad dom nu heter som har gult. å blått ifall ingen äger området. hjälper lite när man skall ta över No shit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts