Jazz Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Goddag! Så här påväg mot val är det ju inte konstigt att på SO timmarna har politik som huvudämmne. Nåja, jag har av en slump trillat över antagligen Sveriges knäppaste parti, vi fick nämligen reklam från dem då jag råkade läsa "Vi uppmanar alla utom rassister att rösta." Då detta är ganska uppenbart att skånepartisterna sjävla är, du förstår när du kommit lite längre in i texten. Jag surfade in på sidan och hittade direkt dessa 12 budord. Hemsidan 1. Skåne blir en fri republik, medlem i EU och NATO 2. Stopp för invandring av flyktingar och liknande 3. ISLAM avlägsnas, muslimerna får flytta till Sverige 4. Alla pensionslöften skall ovillkorligen infrias 5. Mer pengar till sjukvård, äldre och handikappade 6. Båda reaktorerna i Barsebäck skall användas 7. Eleverna måste få respekt för lärare och vuxna 8. Brottsbekämpningen skärps med fler poliser mm 9. Arbetsmarknaden liberaliseras, bidragsfusk stoppas 10. Skattetrycket sänks när Skånes statsskuld är betald 11. Systembolagsmonopolet upphävs 12. Kommunistväldet i radio och TV stoppas Kommunistvälde! Yargh! Det finns också en mer detaljerad lista om hur dem tycker om ISLAM och liknande under Navigatorn > Skånes självständighetsparti > Partiprogram Självklart har jag ingenting emot skåningar då jag faktiskt är en själv, men detta plattsar typ i "Now See This" eller nått ... Någon som håller med mig? (Chocken kommer när man läser bla punkt fyra i den detaljerade beskrivningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Dom är sjuka ja. Min mor fick hem valsedlar från dom idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahaha, skåne fri republik och medlem i EU och NATO... Men vad sägs om Jonglerinspartiet då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hahaha, skåne fri republik och medlem i EU och NATO... Men vad sägs om Jonglerinspartiet då?! Shyst namn; Stella Anastasopoulou ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 No offence men skåningar jäkla knäpp dom verkar vara Men hoppas det lyckas! ^^ Ska vi starta ett parti vi gtasajten medlemmar också? GTAPARTIET! --_Budord_-- 1. Fria gta spel till alla! 2. Gratis dricka och blåbär!(eventuella pappersrullar om nån blir dålig i magen av alla blåbär) 3. Alla får rösta! 4. Alla ska betala extra "spel" skatt! Nu får ni fylla på själva gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 5. Ladda ALDRIG ner GTA. 6. Döda Jack Thompson. ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 7: Pengar åt T2 Seriöst? Skånepartiet skulle jag nog rösta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ok, som sagt om det finns Unika Partiet så kan det väl finnas ett Skåne Parti(säkert några idioter som har det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Tyckte inte budorden let dumma alls. Dom var bra 1 Religion till varje samhälla = kaos 2 Religioner blandas i ett samhälle = Mer Kaos Aja, vissa saker var väl oigenomtänkt.... Aftonbladets fråga så var också väldigt "söt" Vilket parti saknar du? Fotbollspartiet Lajvpartiet Boulepartiet Stickningspartiet Hockeyspelspartiet Sudokupartiet Serietidningspartiet Grillpartiet Pingispartiet Shoppingpartiet Se resultat Redigerad 28 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 8. Alla som röstar på oss får en muffin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Chucky: Dra alla över en kam. Det finns skåne patrioter som vill bli självständiga eller tillhöra danmark. Fast det är inte många. Finns även skånefederalisterna... dom vill att skåne ska bli en federal del av Sverige. Tror att det är många som skulle bli glada om ni skulle "gräva bort skåne". Jag håller dock inte med om detta. Tror att denna tråd kommer sluta i ett "Höhöhöhöhö gräv bort skåne höhöhöhö skåne är danmark" så varför inte låsa denna tråden? Btw... var är den quoten ifrån? Redigerad 28 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Det finns många skåne patrioter som vill bli självständiga eller tillhöra danmark. Fast det är inte många. Jag blev plötsligt sugen på rabarber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Jag blev plötsligt sugen på rabarber Förlåt? Aha... nu ser jag. Uttryckte mig lite fel. Redigerad 28 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Detta må tyckas vara oviktig fakta... Men min farmor bytt blöjor på Carl P. Herslow när han va en liten bebis. Carl P. Herslow är den som e partiledare för Skånepartiet (lite kul iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Detta må tyckas vara oviktig fakta... Men min farmor bytt blöjor på Carl P. Herslow när han va en liten bebis. Carl P. Herslow är den som e partiledare för Skånepartiet (lite kul iaf ) Haha. Är ni släkt med han eller ... ? Redigerad 30 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Haha. Är ni släkt med han eller ... ? Näe, hon typ jobba för deras familj när hon va yngre. Laga mat o städa o såna grejer (o bytade blöjor tydligen ) Om ja fatta de hela rätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Vilket jävla skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Skumt parti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 SSP, skumma grejer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Dom kommer nog få igenom sina krav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts