Jacker Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har typ bara spelat Oblivion. Pokémon till GameBoy hade man ju faktiskt jävligt kul med för sisådär sex år sedan, så jag får väl våga säga det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Final Fantasy IX (Bästa spelet någonsin)! Final Fantasy X Final Fantasy VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Stötnisse åker Hiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Kotor 1, bästa spelet jag spelat... Couldnt agree more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Stötnisse åker Hiss Så sant så sant, young padawan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Säger bara en sak, Arc:Twilight of the spirits. Bästa rpg spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Stötnisse åker Hiss WTF? Det är väl en bok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 WTF? Det är väl en bok? Det är ett spel också Ett utav VÄRLDENS BÄStA RPG dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 KotOR 2 (wow skulle komma högt om det var gratis...)TES Oblivion IV Diablo IITitan quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Bladurs gate. Diablo med expansion och Diablo 2 med expansion är dock lätt det bästa, om man spelar det med inlevelse för storyn, samt har musiken på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Mina favoriter. 1. TES IV:Oblivion 2. Fable: Lost Chapters Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Har typ bara spelat Oblivion. Pokémon till GameBoy hade man ju faktiskt jävligt kul med för sisådär sex år sedan, så jag får väl våga säga det också. Haha, ja Pokemon till GameBoy är grymt kul. Bästa RPG spelet någonsin, spelade det faktiskt för några månader sedan, använda en emulator. (och ja, jag har spelet irl så det är helt lagligt för mig att använda en emulator för att spela det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Diablo 1 och Diablo:hellfire är enligt mig det bästa rpg spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 1. Kingdom Hearts 2. Final Fantasy VIII 3. Final Fantasy VII 4. The Elder Scrolls: Morrowind 5. The Elder Scrolls: Oblivion Antagligen lär allt flyttas ner när Kingdom Hearts II släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Zelda: Ocarina of time, är det bästa RPG-spelet genom tiderna.... En fråga till topikskaparen.... Varför inte göra en poll om det här istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Zelda: Ocarina of time, är det bästa RPG-spelet genom tiderna.... En fråga till topikskaparen.... Varför inte göra en poll om det här istället? Kan nog ha att göra med att det finns fler än 20 RPG-spel här i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kan nog ha att göra med att det finns fler än 20 RPG-spel här i världen Jo, det förståss. Men det finns ju alltid Favoriter? Eller hur? Plocka slumpmässigt ut 15 såna och Vips! Du har en poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jo, det förståss. Men det finns ju alltid Favoriter? Eller hur? Plocka slumpmässigt ut 15 såna och Vips! Du har en poll. Ja, och massa klagomål om att det fattas massa bättre RPG i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 1. Oblivion 2. Fallout 1+2 3. Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Silver, eh, diablo 2? sen vettefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts