sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 1. Planescape: Torment (plattform: PC, årtal: 1999), 7 år senare, och ingen har ens kommit i närheten. 2. Baldur's Gate (plattform: PC, årtal: 1998) 3. Lands of Lore II: Guardians of Destiny (plattform: PC, årtal: 1997) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) FFVII forevir. Äditt: Zomg, måste quota Siana där 1. Diablo II: Lord of Destruction Redigerad 28 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har du köpt rabattkuponger på trådar? 1. Diablo II: Lord of Destruction 2. Legend of Zelda: Ocarina of Time 3. Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark Döda mig inte för mina åsikter pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) 1.KotOR 1. 2.KotOR 2 3.Silver. ( ), fast det kanske mer är blandning RPG/Äventyr. Redigerad 4 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 1. Diablo II: Lord of Destruction Så sant som det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Mina favoriter. 1. TES IV:Oblivion 2. Fable: Lost Chapters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 1. Diablo II: Lord of Destruction Synd att man inte spelar det längre bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 1. Diablo 2 2. Neverwinter nights 3. Fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Diablo II: Lord of Destruction TES IV:Oblivion Alundra Orkar inte lista men alla tre är jävligt bra spel iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion, samt båda Knights of the Old Republic. Spelar inte så värst mycket rpg's. Har dock alltid velat prova på FFVII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Snes-fantast som jag är... 10:Prince of Persia 2 9:Dekitate High School (Hade dock varit ton gånger roligare om det fanns på engelska och inte bara Japanska ) 8:Ogre Battle 7:Uncharted waters 2 6:Prince of Persia 1 5:Romance of the three kingdoms 4 - A wall of fire 4:Zelda: A Link to the past 3:Seiken Densetsu 2 (A/K/A Secret of Mana) 2:Seiken Densetsu 3 1:SUPER MARIO RPG: LEGEND OF THE SEVEN STARS Nån som har nåt att säga emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Synd att man inte spelar det längre bara Jodå, med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 The Elder Scrolls IV: Oblivion Fable: The Lost Chapters Diablo II: Lord of Destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag sökte, och jag hittade då fan inga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Synd att man inte spelar det längre bara Jag spelar det på laptopen av och till. Mer kvalitet för pengarna får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 The Elder Scrolls III: Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Jag spelar det på laptopen av och till. Mer kvalitet för pengarna får man leta efter. ja...gamla tider när man var level 85 på 1 dag blir mest wow nu förtiden dock, skulle gärna spela...men kom på att ajg lånade CD-keys till en kompis Redigerad 28 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Kotor 1, bästa spelet jag spelat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 1. Star Wars ; Knights of the old Republic 1 2. Star Wars ; Knights of the old Republic 2 3. Seiken Densetsu 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts