Jump to content

Fästingar,Borrelia

The_go
 Share

Fästingar....  

66 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:huh: Allright then.

Jacker: Jag tycker oxå det är mysigt att pilla på bröstvårtor (mina egna då, såklart) ^_^ Om jag kunde hade jag säkert även sugit på dem ^_^ (:))

Hörrö, det är nästan så du får ta det lite lugnt här, flicka lilla. Det finns nog folk på det här forumet som finner dina inlägg lite väl..tillfredsställande. :)^_^

Och det är inte bra för alla stackars unga själar som hänger på det här forumet. Snart börjar folk att koka ihop historier som de kommer publicera i sina signaturer, på msn och lajv (lunarstorm) som handlar om att de har haft sex med en 20-åring, även fast de bara har fått ett PM med svaret: "Jag ger inte ut min msn till killar under 15 år. Ha det bra ändå, gullet".

:D

Edit: Har jag sagt förresten att jag har jävla hög feber? Tror jag sitter här och yrar, vilket kanske märks..

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hörrö, det är nästan så du får ta det lite lugnt här, flicka lilla. Det finns nog folk på det här forumet som finner dina inlägg lite väl..tillfredsställande. ^_^:D

Och det är inte bra för alla stackars unga själar som hänger på det här forumet. Snart börjar folk att koka ihop historier som de kommer publicera i sina signaturer, på msn och lajv (lunarstorm) som handlar om att de har haft sex med en 20-åring, även fast de bara har fått ett PM med svaret: "Jag ger inte ut min msn till killar under 15 år. Ha det bra ändå, gullet".

:)

Edit: Har jag sagt förresten att jag har jävla hög feber? Tror jag sitter här och yrar, vilket kanske märks..

Haha! :huh:

Well, jag har inget imot det hon skriver kan jag säga. ^_^:)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, ni har inte ens sett en bild på tösen och ändå börjar ni pilla på era genitialer så fort ni får era klibbiga labbar på minsta lilla upphetsande inlägg. ^_^

Tänk så är det en kille. :)

Hum, back on topic. :)

Hur brukar ni döda era fästingar? Vira in dem i papper och tänd på är sannerligen The Shit. På senare tid har jag i för sig blivit lite lat och spolat ner i toaletten. Men nu talar jag om mina katters fästingar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur brukar ni döda era fästingar? Vira in dem i papper och tänd på är sannerligen The Shit. På senare tid har jag i för sig blivit lite lat och spolat ner i toaletten. Men nu talar jag om mina katters fästingar.

Jag brukar spola ner dem i handfatet inne i toaletten. Då vet jag att de kommer att vara borta för alltid. Förr i tiden brukade jag krossa fästingarna med en sten, men gör inte det längre, då det kan finnas avkommor som överlever.

Det vidrigaste är ju nästan, när man ska ta bort en fet fästing på katten, och upptäcker sedan att det finns ca 3 småfästingar under den,på samma ställe. *usch* ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor