Kebab Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Allright then. Jacker: Jag tycker oxå det är mysigt att pilla på bröstvårtor (mina egna då, såklart) Om jag kunde hade jag säkert även sugit på dem () Hörrö, det är nästan så du får ta det lite lugnt här, flicka lilla. Det finns nog folk på det här forumet som finner dina inlägg lite väl..tillfredsställande. Och det är inte bra för alla stackars unga själar som hänger på det här forumet. Snart börjar folk att koka ihop historier som de kommer publicera i sina signaturer, på msn och lajv (lunarstorm) som handlar om att de har haft sex med en 20-åring, även fast de bara har fått ett PM med svaret: "Jag ger inte ut min msn till killar under 15 år. Ha det bra ändå, gullet". Edit: Har jag sagt förresten att jag har jävla hög feber? Tror jag sitter här och yrar, vilket kanske märks.. Redigerad 29 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Hörrö, det är nästan så du får ta det lite lugnt här, flicka lilla. Det finns nog folk på det här forumet som finner dina inlägg lite väl..tillfredsställande. Och det är inte bra för alla stackars unga själar som hänger på det här forumet. Snart börjar folk att koka ihop historier som de kommer publicera i sina signaturer, på msn och lajv (lunarstorm) som handlar om att de har haft sex med en 20-åring, även fast de bara har fått ett PM med svaret: "Jag ger inte ut min msn till killar under 15 år. Ha det bra ändå, gullet". Edit: Har jag sagt förresten att jag har jävla hög feber? Tror jag sitter här och yrar, vilket kanske märks.. Haha! Well, jag har inget imot det hon skriver kan jag säga. Redigerad 29 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nej, jag tog mig bara som exempel. Vissa tror att man blir biten så fort man sticker ut benen i lite högt gräs, samt dör på stört. Det är ju fanimig tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Allright then. Jacker: Jag tycker oxå det är mysigt att pilla på bröstvårtor (mina egna då, såklart) Om jag kunde hade jag säkert även sugit på dem () Onanist, javisst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Gah, ni har inte ens sett en bild på tösen och ändå börjar ni pilla på era genitialer så fort ni får era klibbiga labbar på minsta lilla upphetsande inlägg. Tänk så är det en kille. Hum, back on topic. Hur brukar ni döda era fästingar? Vira in dem i papper och tänd på är sannerligen The Shit. På senare tid har jag i för sig blivit lite lat och spolat ner i toaletten. Men nu talar jag om mina katters fästingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hum, back on topic. Hur brukar ni döda era fästingar? Jag brukar kremera mina fästingar på spishällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Mesar ni är då. Själv tar man upp en jaktkniv och för säkerhetens skull skär jag bort köttet den var på, sedan kastar jag köttbiten med fästingen på in i frysen där den dör sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Mesar ni är då. Själv tar man upp en jaktkniv och för säkerhetens skull skär jag bort köttet den var på, sedan kastar jag köttbiten med fästingen på in i frysen där den dör sakta MEN MES! Klart man ska amputera kroppsdelen den sitter på (Nu tycker jag synd om StellHells polare ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (Nu tycker jag synd om StellHells polare ). Nu tycker jag att ni passerat gränsen för vad som har med ämnet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hur brukar ni döda era fästingar? Vira in dem i papper och tänd på är sannerligen The Shit. På senare tid har jag i för sig blivit lite lat och spolat ner i toaletten. Men nu talar jag om mina katters fästingar. Jag brukar spola ner dem i handfatet inne i toaletten. Då vet jag att de kommer att vara borta för alltid. Förr i tiden brukade jag krossa fästingarna med en sten, men gör inte det längre, då det kan finnas avkommor som överlever. Det vidrigaste är ju nästan, när man ska ta bort en fet fästing på katten, och upptäcker sedan att det finns ca 3 småfästingar under den,på samma ställe. *usch* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts