Jump to content

Fästingar,Borrelia

The_go
 Share

Fästingar....  

66 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är ju en inbiten lantis så jag fick mängder med fästingar förr i tiden, jag blev inte ett dugg orolig och fick heller inte Borrelia. Jag tyckte till och med att det var kul att ha en fästing ett tag. Men det vågade jag aldrig säga, för min mamma hatade (och hatar) dem.

:lol: Tja, lite märkvärdig känner man sig ju när man blivit biten av en fästing.

Annars hade jag ju t.ex. aldrig gjort den här pollen :D .

Tror inte det är någon fara. Det är om det sväller upp stort som det kan vara farligt. Den hårda vävnaden beror antagligen på att du har overkillat den med naglarna. Lägg av! Smek nåt annat! :lol:

När jag kliar blir det helt vitt (och ÄNNU hårdare). Och det röda (smetet omkring bettet) har nu börjat bli större. :o

Imorron ringer jag sjukhuset! Men jag lovar att jag ska smeka mina bröst, för din skull. :wub:

Pillrade bort någon svart ''prick'' på pungen föra året. Fick bort den då pungen började bli röd av mitt pillrande. :lol:

:lol::lol:

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pillrade bort någon svart ''prick'' på pungen föra året. Fick bort den då pungen började bli röd av mitt pillrande. :lol:

Ah! Jag har varit med om liknande. Fast den satt rätt på familjelyckan, så att säga. De söker sig till blodfyllda grejer, vettu. :lol:

Imorron ringer jag sjukhuset! Men jag lovar att jag ska smeka mina bröst, för din skull. :lol:

:lol:

Ring du, det är nog säkrast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor