Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag har nog säkert blivit biten, ja. Men, varför vet du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Jag är ju en inbiten lantis så jag fick mängder med fästingar förr i tiden, jag blev inte ett dugg orolig och fick heller inte Borrelia. Jag tyckte till och med att det var kul att ha en fästing ett tag. Men det vågade jag aldrig säga, för min mamma hatade (och hatar) dem. Tja, lite märkvärdig känner man sig ju när man blivit biten av en fästing. Annars hade jag ju t.ex. aldrig gjort den här pollen . Tror inte det är någon fara. Det är om det sväller upp stort som det kan vara farligt. Den hårda vävnaden beror antagligen på att du har overkillat den med naglarna. Lägg av! Smek nåt annat! När jag kliar blir det helt vitt (och ÄNNU hårdare). Och det röda (smetet omkring bettet) har nu börjat bli större. Imorron ringer jag sjukhuset! Men jag lovar att jag ska smeka mina bröst, för din skull. Pillrade bort någon svart ''prick'' på pungen föra året. Fick bort den då pungen började bli röd av mitt pillrande. Redigerad 28 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nej inte i år och aldrig tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Pillrade bort någon svart ''prick'' på pungen föra året. Fick bort den då pungen började bli röd av mitt pillrande. Ah! Jag har varit med om liknande. Fast den satt rätt på familjelyckan, så att säga. De söker sig till blodfyllda grejer, vettu. Imorron ringer jag sjukhuset! Men jag lovar att jag ska smeka mina bröst, för din skull. Ring du, det är nog säkrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ah! Jag har varit med om liknande. Fast den satt rätt på familjelyckan, så att säga. De söker sig till blodfyllda grejer, vettu. Ring du, det är nog säkrast. Ja... Jag börjar bli lite orolig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag vill också smeka mina bröst! *ringer Siana och frågar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nej, nu. Hoppas du får fästingar på brösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Jag vill också smeka mina bröst! *ringer Siana och frågar* Vilka bröst då? Jag trodde du var en kille. Edit: Ska du inte fråga Siana om han kan palpera dig på skrevet efter fästingar, när du ändå är igång? Redigerad 28 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nepp inte i år. Senast var väl för typ 10 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nej, nu. Hoppas du får fästingar på brösten. Du är mig en elak älskarinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vilka bröst då? Jag trodde du var en kille. Edit: Ska du inte fråga Siana om han kan palpera dig på skrevet efter fästingar, när du ändå är igång? Killar har oxå bröst, bara så att du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Men, varför vet du inte? Skulle inte förvåna mig om jag blivit biten, har inte varit så nykter i sommar. Kan dock inte riktigt minnas att jag blivit biten, aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Du är mig en elak älskarinna. Jepp, jag är naughty. *Drar fram läderpiskan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nope, blivit förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jepp, jag är naughty. *Drar fram läderpiskan* Åhåå. *drar fr..* (Vi tar det någon annan stans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Killar har oxå bröst, bara så att du vet! Platta ja. Om det inte är ett fetto d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Platta ja. Om det inte är ett fetto d.v.s. Det har aldrig stoppat mig från att smeka mina bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det har aldrig stoppat mig från att smeka mina bröst. Nu gav du mig äkkelbilder i huvudet på min kompis när han satt topless och smetade in mig i glass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Platta ja. Om det inte är ett fetto d.v.s. Nippels funkar ju alltid, så fina och mysiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Det har aldrig stoppat mig från att smeka mina bröst. Allright then. Jacker: Jag tycker oxå det är mysigt att pilla på bröstvårtor (mina egna då, såklart) Om jag kunde hade jag säkert även sugit på dem () Redigerad 29 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts