Johan11414 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej! Jag är väldig sugen på att göra en collmod till mitt "GTA VC" Och jag vet inte hur man gör det. Jag har alla program eller kanske inte:S Om du har lust att hjälpa mig med det så är det bara att skriva. Tipsa gärna om bra och enkla program som man kan använda (Nybörjgare) MVH Johan11414 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Fråga en kille som heter oscarw_89 här.Han kan allt. www.Modarkivet.se är bra annars ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Leta upp en mapeditor på den här sidan: www.gta3.net 1. Öva 2. Öva 3. Öva 4. Leta upp någon guide när du har lärt in dig en hel del. Använd www.google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Leta upp en mapeditor på den här sidan: www.gta3.net 1. Öva 2. Öva 3. Öva 4. Leta upp någon guide när du har lärt in dig en hel del. Använd www.google.se Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts