UM3X Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur många här lirar MTA:SA?? I så fall, vilken e bästa servern o vilken e bästa banan?? Min bästa server e mta.mictech.org (fast ja e bannad från den) o favo bana e nog Going-Down banorna och Moonshine Gons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur många här lirar MTA:SA?? I så fall, vilken e bästa servern o vilken e bästa banan?? Min bästa server e mta.mictech.org (fast ja e bannad från den) o favo bana e nog Going-Down banorna och Moonshine Gons! Jag har bara Kört Sa-Mp.. Men alla säger ju att Nästa MTA kommer också vara tillåtet att röra sig fritt i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Roadstuck Derby tror jag den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har själv SA på ps2 så. Aja, vill inte crasha datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Testa Betafield Stuntserver, den är bäst! Där stuntar man bara iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Testa Betafield Stuntserver, den är bäst! Där stuntar man bara iofs... Jo ja vet. Den e rätt soft men de finns ingen gräns för ping eller knappt nåra admins som kickar för regelbrott (finns en del cheaters på den servern ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hur många här lirar MTA:SA?? I så fall, vilken e bästa servern o vilken e bästa banan?? Min bästa server e mta.mictech.org (fast ja e bannad från den) o favo bana e nog Going-Down banorna och Moonshine Gons! mm det e den servern ja spelar på och vi har samma favvo barnor. nåå.. nu blev ja sugen på att spel ska spela nu heter [tns] kobbe swe typ nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts