SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! SiXxe: För helvete... Basshunter har en sjukdom! Nu måste vi älska honom musik annars är vi hjärtlösa. Nej, men ändå. Så jävla dålig är han faktiskt inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nog för att hans musik är dålig, men sjukdom ska vi nog inte kalla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nej, men ändå. Så jävla dålig är han faktiskt inte . Med tanke på din ålder, så är han inte så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Med tanke på din ålder, så är han inte så dålig. Vadå med tanke på din ålder? Jag gillar inte han, fast jag tycker inte hans musik suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Nog för att hans musik är dålig, men sjukdom ska vi nog inte kalla det. Nej, det är nog så att han faktiskt har en sjukdom. ADHD eller nått. Fast jag tror inte att det gör hans musik bättre/sämre. Redigerad 6 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej, det är nog så att han faktiskt har en sjukdom. ADHD eller nått. Fast jag tror inte att det gör hans musik bättre/sämre. Kan nog hjälpa. Ian Dury till exempel, var inte han CP-skadad? Nu är inte Basshunters musik krävande alls att göra men det är nog till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej, det är nog så att han faktiskt har en sjukdom. ADHD eller nått. Fast jag tror inte att det gör hans musik bättre/sämre. http://susning.nu/Tourettes_syndrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) http://susning.nu/Tourettes_syndrom Sedär, det borde fan vara svårt för honom att sjunga om han helt plöstligt börjar svära eller något sånt. Redigerad 6 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kan nog hjälpa. Ian Dury till exempel, var inte han CP-skadad? Nu är inte Basshunters musik krävande alls att göra men det är nog till någon hjälp. Det har väl även Stephen Hawking? Och han har väl världens högsta IQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Är det inte Basshunter som överanvänder någon röständringsprogram? E-type använder också röständrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Sedär, det borde fan vara svårt för honom att sjunga om han helt plöstligt börjar svära eller något sånt. Så därför ska vi tycka synd om honom och låtsas att han är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Så därför ska vi tycka synd om honom och låtsas att han är bra? Nej, men är ändå coolt att han kan sjunga så pass bra även fast han har den sjukdomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej, men är ändå coolt att han kan sjunga så pass bra även fast han har den sjukdomen. Han sjunger inte bra. Inse! Och om man har bra sångröst eller inte har inget med hans skada att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Nej, men är ändå coolt att han kan sjunga så pass bra även fast han har den sjukdomen. Men han är förfan inte CP skadad. Han sjunger dåligt. Redigerad 6 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men han är förfan inte CP skadad. Han sjunger dåligt. Det är faktum. Nej, men ändå. Rätt var det är kan han förfan bara skrika helvetes jävla cphora eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej, men ändå. Rätt var det är kan han förfan bara skrika helvetes jävla cphora eller något sånt. Du behöver inte få agressionsutbrott bara för att du har AD/HD. Du får koncentrationssvårigheter (OMG va långt ord :ph43r:) min syrra hade en sånt barn på ett konfirmationsläger som hade AD/HD. Han var tvungen att ha papper och penna så han kunde sitta och kladda istället för att bara sitta och dunka i bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Patrik å Lillen - Vfita me händerna äger ju fan Bästa låten på albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Du behöver inte få agressionsutbrott bara för att du har AD/HD. Du får koncentrationssvårigheter (OMG va långt ord :ph43r:) min syrra hade en sånt barn på ett konfirmationsläger som hade AD/HD. Han var tvungen att ha papper och penna så han kunde sitta och kladda istället för att bara sitta och dunka i bordet. Men han hade ju Tourettes syndrom, och det är väl inte AD/HD? Jag har en i min klass som har det, i ettan och tvåan så kunde han rätt som det var kasta omkull bänken om han inte fick som han ville. Och en gång slog han en rakt över käften fast han inte hade gjort något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej, men är ändå coolt att han kan sjunga så pass bra även fast han har den sjukdomen. Det är ju inte en sjukdom som påverkar stämbanden. Inse att han inte sjunger bra bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Det är ju inte en sjukdom som påverkar stämbanden. Inse att han inte sjunger bra bara. Jag får väl ändå tycka vad jag vill? Och det är väl klart det inte påverkar stämbanden, men måste ändå vara svårt när han helt plötsligt kan skrika ur sig saker? Redigerad 6 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts