MAFIA_KING Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Haha, ja visst. http://www.jamma.se/index.php?page=%2Farti...n%3Ddiscography Visserligen ett 2 år gammalt demo, men ändå. Eller dom här: http://media.putfile.com/Erik-Med-K---Ta-E...loss-Version-04 http://media.putfile.com/Erik-Med-K-feat-T...ffekten-Av-Somn Alla dom låtar är inspelade med både studiosynthar och Reason. Och jag skulle vilja se er göra det i något bajs-eJay på en kvart. lol inte så stor skillnad på dem och stellans, och säg inte att jag försöker "slicka" på han nu, för jag tycker inte alls om honom, då jag har blivit bannad ett par gånger tidigare. Pinsamt. tvärtom Tycker det är ganska komiskt att en gäng fjortis tjejer dansar till en låt som hanlar om en WC3 mod. Nej nej, WC3 MAP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Nej nej, WC3 MAP. Hahaha där ser du inte äns jag vet vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Det var då faen vad alla klagar på Basshunter Gör en bättre låt på några timmar själva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Det var då faen vad alla klagar på Basshunter Gör en bättre låt på några timmar själva då? Eh? Bara för att man inte kan göra bättre själv så betyder inte att att man inte kan tycka att låten är dålig? Det där är bara ett dåligt argument som inte håller. Det är samma med en tränare i fotboll, han kanske inte alls spelar lika bra om spelarna han tränar men han vet hur man spelar för att spela bra. Förstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Eh? Bara för att man inte kan göra bättre själv så betyder inte att att man inte kan tycka att låten är dålig? Det där är bara ett dåligt argument som inte håller. Det är samma med en tränare i fotboll, han kanske inte alls spelar lika bra om spelarna han tränar men han vet hur man spelar för att spela bra. Förstått? Ursäkta så hemsk mycket då. Ville bara säga min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ursäkta så hemsk mycket då. Ville bara säga min mening. Tycker du själv inte han suger då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Jag tycker inte han suger, han är bara jävligt fjantig. Själva musiken är helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Tycker du själv inte han suger då ? Nej, varför skulle jag göra det? Har t.o.m köpt albumet. Visst, han är lite fjantig när han försöker vara cool på sina uppträdanden, men hans musik är bra. Men de flesta artister brukar vara lite överdrivna på sina shower. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Jag tycker inte han suger, han är bara jävligt fjantig. Själva musiken är helt okej. Håller med dig. Skulle aldrig få för mig att köpa hans skiva, men jag tycker definitivt inte att han suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Håller med dig. Skulle aldrig få för mig att köpa hans skiva, men jag tycker definitivt inte att han suger! Äntligen några jag kan hålla med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Äntligen några jag kan hålla med här. Är det många som har tjafsat med dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Han suger snopp, så är det bara. Inte hade han klarat nån idolutagning inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Han suger snopp, så är det bara. Inte hade han klarat nån idolutagning inte. Nej, det gör han verkligen inte. Och jo han hade lätt kommit vidare i idol, kanske t.o.m vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Är det många som har tjafsat med dig eller? Alla verkar ju tycka att han är totalt värdelös på alla sätt. Visst gör han ständigt och jämnt bort sig och verkar lite udda, men en del av hans låtar är faktiskt rätt bra. Inte för att jag lyssnar på dem så ofta, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Nej, det gör han verkligen inte. Och jo han hade lätt kommit vidare i idol, kanske t.o.m vunnit! Nej det hade han inte, för han sjunger falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Är det inte Basshunter som överanvänder någon röständringsprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Nej, det gör han verkligen inte. Och jo han hade lätt kommit vidare i idol, kanske t.o.m vunnit! Aaaa, med playback i bakgrunden skulle han ha kommit en bit i Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Nej, det gör han verkligen inte. Och jo han hade lätt kommit vidare i idol, kanske t.o.m vunnit! Nej det tror jag inte, för han är verkligen inte bra på att sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nej det tror jag inte, för han är verkligen inte bra på att sjunga. Han kanske inte är jättebra, men han suger verkligen inte! Och visst är han lite udda, men tänk också på att han har en sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Nej, det gör han verkligen inte. Och jo han hade lätt kommit vidare i idol, kanske t.o.m vunnit! BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! SiXxe: För helvete... Basshunter har en sjukdom! Nu måste vi älska honom musik annars är vi hjärtlösa. Redigerad 5 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts