L_Voll Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Oh, nostalgi Kommer ihåg dom looparna. ÅH NU ÄR JAG INTE LIKA BRA SOM DIG SOBE FÖR JAG HAR HAFT EJAY EN GÅNG I TIDEN!!11! woord Påminner mig om gamla goa tider. Jag brukar göra låtar i Fruity Loops och skillnaden är väl att det blir äns egna låtar i FL. Och det är faktiskt svårt att göra en bra melodi. Sobes låtar var inte värst molodiska, men kreativa däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vad trött jag blir på alla som tror att trance/techno-musik skapas på ett seriöst sätt i eJay-program. eJay har redan färdiga loopar, inget som du gör själv, daah. Det programmet borde förbjudas. Nu drog jag väl upp Markoolios eJay mer som ett skämt, men hey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Hey, stellhells låt var fan skön. Ligger i min loop nu Redigerad 28 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hey, stellhells låt var fan skön. Ligger i min loop nu As I we're saying. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 As I we're saying. As I we are saying? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) As I we're saying. Jovisst, jag slickar stellhells röv. Ska jag berätta en sak? 1. Jag gillar inte dig, efter att ha sett ett fåtal inlägg. 2. Jag ska skriva att Stellhell är ett stort jävla rövhål med ägglikör i om jag vill. Stellhell är ett stort jävla rövhål. 3. Ska jag passa på att slicka KalleRs röv också? Kanske hultans? Men vet du vad? Då får du komma på något åt mig att säga till dem, för jag har idétorka. Bus stop - Kick the can är en låt som passar dig Redigerad 28 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 As I we are saying? Personlighets-klyvning samt beslutsångest när han/dom ska skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 2. Jag ska skriva att Stellhell är ett stort jävla rövhål med ägglikör i om jag vill. Stellhell är ett stort jävla rövhål. Soetnoes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 As I we are saying? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 ... och vem annan än Basshumper döper sin skiva till "LOL <(^^,)>"? It takes balls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 As I we're saying. Sluta whajna om att folk är omogna om du inte är bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Han skäpper ett album, lol? Han har lyckats så jävl mycket bättre än många av er som sitter här och ugglar hela livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Han skäpper ett album, lol? Han har lyckats så jävl mycket bättre än många av er som sitter här och ugglar hela livet. Lyckats i livet innebär ha mycket cash, det kan jag fan vara utan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Han skäpper ett album, lol? Han har lyckats så jävl mycket bättre än många av er som sitter här och ugglar hela livet. Jag har min familj Jag har en del vänner Jag har kontakt med folk En del av dom tycker om mig Och inte fan har jag behövt sjunga om en båt för att få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 As I we are saying? ... och vem annan än Basshumper döper sin skiva till "LOL <(^^,)>"? It takes balls. Han verkar ju inte ta sin skiva på så stort allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Han skäpper ett album, lol? Han har lyckats så jävl mycket bättre än många av er som sitter här och ugglar hela livet. Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt! Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt. Lägg ner. Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu! Redigerad 29 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt! Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt. Lägg ner. Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu! w0rd man, w0rd. En annan sak, hur många här inne har ens försökt att "lyckas" som tydligen basjägarn har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt! Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt. Lägg ner. Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu! Håller med till 100%!! W0RD! Redigerad 29 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Åh, här har vi en till som försöker övertala alla oss här genom att påstå att våra liv suger för att vi surfar på en GTAsajt, han vet mer om oss än vi själva.. faktiskt! Skäms när jag ser sånt. Samma som som när folk säger att de ska ut med polare, det är bara pinsamt. Lägg ner. Jag vill höra massvis med "W0RD!" nu! A big muthafuckin WORD for SlewME tha maaaaan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts