JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 W0rd. Allt som behöver sägas sägs i den meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Har ni hört Basshunters kärlekslåt där melodin kommer från "In the Jungle"? Den är så ful, haha. Btw, Perra är bättre än Basshunter. Redigerad 27 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har ni hört Basshunters kärlekslåt där melodin kommer från "In the Jungle"? Den är så ful, haha. Btw, Perra är bättre än Basshunter. Asshunter är klart bättre än Basshunter. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Fast han är rätt gay. Som om du känner han. Orkar inte med fjortisar som får för sig att allt och alla är gay. Somliga förstår inte innerbörden av ordet, skällsord är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Aa men jisses, han gör en låt på fyllan och får ett skivkontrakt, måste kännas som en smäll på käften för alla som satsar allt på musik. En annan grej, han börjar gråta för att ett holländskt band har tagit delar hur Botten anna, men i hans nya låt så har själv tagit delar hur "Daddy DJ" som var en sommarplåga för ett par år sedan, dubbelmoral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Kan inte alla bara låta Kasshunter få suga ifred istället? Att kalla honom gay är väldigt överdrivet! Edit. Menar ju suga som att han är dålig, inget annat era perversa jävlar. Redigerad 27 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kan inte alla bara låta Kasshunter få suga ifred istället? Att kalla honom gay är väldigt överdrivet! Edit. Menar ju suga som att han är dålig, inget annat era perversa jävlar. Ingen sa nånting annat. Chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ingen sa nånting annat. Chill. Vad... Har... Du... Emot... MIG? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) KalleR sa till mig på msn att han tyckte att basshunters nya platta var riktigt bra. -- 2006-08-26 11:43:05 kalle. Beffo Webbhotell, nu med helt ny support och hemsida. hehehe basshunters nya album är grymt -- Personligen så gillar jag inte basshunters låtar så verst. Vissa är ok, men hans senaste fjolleriera är bara kul att lyssna på, inte bra. Redigerad 27 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad... Har... Du... Emot... MIG? :'( Inget. Tyckte bara du skulle ta det lungt när du blev värsta freaky i det där inlägget. Kallade folk perversa, fastän ingen sa nånting. Det kanske är DU som är pervers isåfall, jag menar, det var ju do som tog upp det. Sug-grejen menar jag. Äh, nu nämnde jag ju det. Eh, glöm det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag ska nog inte skaffa den, inte riktigt min musiksmak. Egentligen tror jag inte att det är meningen att Basshunter ska vara en framgångsrik artist. Men visst är vi lite avis? Slänger ihop en låt i FL och blir känd över en natt. Näe, det hade inte vart fel, och pengar - ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tänkte försöka själv, jag menar, om den skiten kan slå kan väl vem som hellst lyckas, eller hur? Köpte tillochmed E-Jay Techno, men det var något fel med det. Står att det är fel på exe filen när jag försöker installera Oh well, det kostade bara 29 spänn så det spelar inte så stor roll egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Asshunter är klart bättre än Basshunter. Japp Asshunter har kanske gjort 5 bra låtar och 1000 som är värdelösa. Basshunter har gjort en del bra låtar, men man börjar tröttna nu. Spela roll om det är svårt eller inte att göra elektronisk musik, han har ju lyckats iaf. Dessutom är det inte så jävla lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Som om du känner han. Orkar inte med fjortisar som får för sig att allt och alla är gay. Somliga förstår inte innerbörden av ordet, skällsord är fel. Oj oj oj, är jag fjortis för att jag skrev så. ´ Ne gå du och spela postal och kolla på blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Aa men jisses, han gör en låt på fyllan och får ett skivkontrakt, måste kännas som en smäll på käften för alla som satsar allt på musik. Haha, jo. Men Markoolio då. Han satt på en nattbuss och var full och skrålade för sig själv då en kille som jobbade på ett skivbolag hörde honom och fixade han ett kontrakt. Redigerad 28 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) 4 rremixer/instrumental/blabla verison på en platta är väll lite slappt, max 1 och har 3 hela nya låtar istället. Men men, bravo bravo dicapo dicapo. Redigerad 28 augusti, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 KalleR sa till mig på msn att han tyckte att basshunters nya platta var riktigt bra. -- 2006-08-26 11:43:05 kalle. Beffo Webbhotell, nu med helt ny support och hemsida. hehehe basshunters nya album är grymt -- Personligen så gillar jag inte basshunters låtar så verst. Vissa är ok, men hans senaste fjolleriera är bara kul att lyssna på, inte bra. Du gav mig ju en del låtar med honom innan allt började. Dock så är låten "Här kommer lennart" inte med. Är det möjligt att det inte är basshunter som gjort den då? Tycker dom är bra som bakrundsmusik. Men som SlewME säger: "Dom är bara kul att lyssna på, inte bra". Och med tanke på att det är ett datorprogram som gör musiken så bör det vara det som ska ha skivkontraktet inte basshunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Och med tanke på att det är ett datorprogram som gör musiken så bör det vara det som ska ha skivkontraktet inte basshunter. Är du du eller? Det är som att säga att instrumenten ska ha skivkontraktet istället för personerna som spelar dom. Now that's a LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag har inget direkt emot honom egentligen, det finns så många fjortisikoner så jag orkar inte ens hata honom. Angående skapandet av musik är jag inte så insatt i hur han gör den, men för länge sedan kunde jag få till riktigt klatschiga melodisnuttar i Markoolio eJay Special Edition, som jag sedan skröt inför med min granne som inte visste hur lätt det egentligen var, jag t o m chansade ibland och satte ihop lite hejvilt. Måhända är det liknande här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag har inget direkt emot honom egentligen, det finns så många fjortisikoner så jag orkar inte ens hata honom. Angående skapandet av musik är jag inte så insatt i hur han gör den, men för länge sedan kunde jag få till riktigt klatschiga melodisnuttar i Markoolio eJay Special Edition, som jag sedan skröt inför med min granne som inte visste hur lätt det egentligen var, jag t o m chansade ibland och satte ihop lite hejvilt. Måhända är det liknande här? Vad trött jag blir på alla som tror att trance/techno-musik skapas på ett seriöst sätt i eJay-program. eJay har redan färdiga loopar, inget som du gör själv, daah. Det programmet borde förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts