Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys? Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. Teehee, sorry. Jag ska skärpa till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys? Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. Tycker du att jag spammar? Jag frågade vad fonten som Basshunter använder heter, till skillnad från Lajnux, SiXxe med fleras bögsnack. Edit: Men Lajnux försökte iaf hjälpa mig. Edit2: Och Pico hittade fonten. Redigerad 11 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys? Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. Se det som en början på ett farväl från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Du får inte inte va me hahaha! Och jag tänker inte lämna! Det är så jävla roligt att tjabba med allt och alla . Det var inte dig jag frågade, "om jag får vill säga" Var riktad till Kebab och Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys? Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. Min egen åsikt är att jag är så jävla trött på SiXxe, vilket ofta leder till saker som ligger faaaar away from topic. Inget super-argument för spammande, kanske, men. Förövrigt så tycker jag mina offtopic-posts är befogade samt tjänar någon slags syfte. Iallafall de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Tycker du att jag spammar? Jag frågade vad fonten som Basshunter använder heter, till skillnad från Lajnux, SiXxe med fleras bögsnack. Edit: Men Lajnux försökte iaf hjälpa mig. Edit2: Och Pico hittade fonten. Jo, jag upptäckte det när jag läste igen. Mi scusi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jo, jag upptäckte det när jag läste igen. Mi scusi. No problem. Vart kan man ladda hem den där fonten gratis? Redigerad 11 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 No problem. Vart kan man ladda hem den där fonten gratis? Adda mig på MSN och tralala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Min egen åsikt är att jag är så jävla trött på SiXxe, vilket ofta leder till saker som ligger faaaar away from topic. Inget super-argument för spammande, kanske, men. Förövrigt så tycker jag mina offtopic-posts är befogade samt tjänar någon slags syfte. Iallafall de flesta. Haha, ta det med mig i PM istället då? Redigerad 11 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts