Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag tycker du är en väldigt dramatisk kille. Du upphör aldrig med att få mig att skratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du upphör aldrig med att få mig att skratta! Man behöver inte påminna Kebab om att han är en mysig kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Man behöver inte påminna Kebab om att han är en mysig kille Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du skall icke svära. Och ja, det är jag som är Lajnux. Det var ett förfärligt tjat om världens undergång ifrån din sida, någon du vill prata ut om? @RavenE: Send me a picture and I'll try to figure it out Here you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Du skall icke svära. Och ja, det är jag som är Lajnux. Det var ett förfärligt tjat om världens undergång ifrån din sida, någon du vill prata ut om? @RavenE: Send me a picture and I'll try to figure it out Ja, det vill jag. Vill du bli min psykolog? Jag tycker du är en väldigt dramatisk kille. Jag är en dramatisk kille som hatar alla små forumbögar som bögar på forumet dag in och dag ut, exempel Lajnux. Redigerad 10 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag är en dramatisk kille som hatar alla små forumbögar som bögar på forumet dag in och dag ut, exempel Lajnux. Varför får inte jag vara med på din böglista? Är det någon som har bögat extra mycket på det här forumet den senaste tiden så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Ja, det vill jag. Vill du bli min psykolog? Jag är en dramatisk kille som hatar alla små forumbögar som bögar på forumet dag in och dag ut, exempel Lajnux. Du är ju patetisk. Och nej, jag vill inte bli din psykolog. Åh, jag är en liten forumbög som är med på SIXxe's forumböglista, ska jag skratta eller gråta? Kom jag med på din forumböglista pga att du inte har något mer att säga mig i dina pm? Redigerad 10 september, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jag ville bara säga att jag hade tänkt rapportera den här tråden så den blir låst, men sen kom jag på att det är så roligt att se SiXxe göra bort sig. Så jag struntade i det. Det kan fan vara värt en varning, om modsen så tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Du är ju patetisk. Och nej, jag vill inte bli din psykolog. Åh, jag är en liten forumbög som är med på SIXxe's forumböglista, ska jag skratta eller gråta? Kom jag med på din forumböglista pga att du inte har något mer att säga mig i dina pm? Du ska gråta, hahahaha! Din lille datanörd Jag ville bara säga att jag hade tänkt rapportera den här tråden så den blir låst, men sen kom jag på att det är så roligt att se SiXxe göra bort sig. Så jag struntade i det. Det kan fan vara värt en varning, om modsen så tycker. Haha, fan va kul det måste vara Nej tänk om modsen ger mig en varning då kanske jag blir bannad :'(. Vad synd isf, och okej kebab du får också vara med, så kan ni sitta och böga med varandra! Redigerad 10 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Lägg till mig på listan, jag vill vara kebabs och lajnuxs bögkompis, om jag får vill säga. Nu är vi minst tre som inte gillar dig, snälla kan du inte bara lämna ? Redigerad 10 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 *tar fram popcorn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du ska gråta, hahahaha! Din lille datanörd Haha, fan va kul det måste vara Nej tänk om modsen ger mig en varning då kanske jag blir bannad :'(. Vad synd isf, och okej kebab du får också vara med, så kan ni sitta och böga med varandra! Nej jag tror jag hoppar över att gråta, och varför är det så farligt att sitta vid datorn, jag ser ju att du är ganska aktiv du också. Det skulle inte vara ett dugg synd om dom bannade dig, jag skulle njuta av det. You're out of here. @ RavenE: Jag beklagar, jag letade en del men utan att finna den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Du ska gråta, hahahaha! Din lille datanörd Haha, fan va kul det måste vara Nej tänk om modsen ger mig en varning då kanske jag blir bannad :'(. Vad synd isf, och okej kebab du får också vara med, så kan ni sitta och böga med varandra! Glöm inte bort att tvätta dig bakom öronen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nej jag tror jag hoppar över att gråta, och varför är det så farligt att sitta vid datorn, jag ser ju att du är ganska aktiv du också. Det skulle inte vara ett dugg synd om dom bannade dig, jag skulle njuta av det. You're out of here. @ RavenE: Jag beklagar, jag letade en del men utan att finna den Okej, synd. Hoppas att någon annan kan hjälpa mig, innan topicen blir låst pga offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Lägg till mig på listan, jag vill vara kebabs och lajnuxs bögkompis, om jag får vill säga. Nu är vi minst tre som inte gillar dig, snälla kan du inte bara lämna ? Du får inte inte va me hahaha! Och jag tänker inte lämna! Det är så jävla roligt att tjabba med allt och alla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Okej, synd. Hoppas att någon annan kan hjälpa mig, innan topicen blir låst pga offtopic. Mjo, det där fonten var ganska snyggt faktiskt. Tell me if you find it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Teckensnittet ni yrar om heter hursomhelst Stop SB-Regular. http://image4.myfonts.com/waterfall/51/514f583186de81967799a93d96acac0d.png http://www.myfonts.com/fonts/efscangraphic/stop-sb/regular/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Teckensnittet ni yrar om heter hursomhelst Stop SB-Regular. http://image4.myfonts.com/waterfall/51/514f583186de81967799a93d96acac0d.png http://www.myfonts.com/fonts/efscangraphic/stop-sb/regular/ Man tackar, man tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Man tackar, man tackar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Varför känns det som att de flesta trådar på senare tid spårar ut med hjälp av Maimstream, Kebab, Lajnux, RavenE och en massa Wub- smileys? Börjar bli rätt tjockt att läsa ert spam nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts