Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 SiXXe. Gå och kolla på tourettesguy.com video filmerna. DET ÄR TOURETTES SYNDROM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nu räcker de! Inge mer bråkande *gömma sig* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 SiXXe. Gå och kolla på tourettesguy.com video filmerna. DET ÄR TOURETTES SYNDROM. Slänger inte han bara ur sig saker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Sedär, det borde fan vara svårt för honom att sjunga om han helt plöstligt börjar svära eller något sånt. Jag råkar veta att mr. Basshunter har "övervunnit" sjukdomen, han nämner nämligen det i varenda intervju han är med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tycker ni fan är fjantigare än Basshunter själv! Vi har olika muskiksmak, det är bara acceptera. Jag tycker inte om han jag heller, Men jag kan inte säga att han gör dålig musik eller sjunger dåligt bara för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Från det ena till det andra: Vad heter fonten han använder till sitt artistnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag råkar veta att mr. Basshunter har "övervunnit" sjukdomen, han nämner nämligen det i varenda intervju han är med i. Ok, då vet vi det . Sluttjafsat nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Tycker ni fan är fjantigare än Basshunter själv! Vi har olika muskiksmak, det är bara acceptera. Jag tycker inte om han jag heller, Men jag kan inte säga att han gör dålig musik eller sjunger dåligt bara för det! Ähh du snackar skit. Jag kan tycka att en del sån musik är bra . Den instrumentala versionen av båten anna är faktiskt skön. Men du kan ju inte förneka att han sjunger falskt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Ähh du snackar skit. Jag kan tycka att en del sån musik är bra . Den instrumentala versionen av båten anna är faktiskt skön. Men du kan ju inte förneka att han sjunger falskt för det. Vart i Boten Anna sjunger han falskt? Tycker att han håller sig på rätt ton hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nej, men ändå. Rätt var det är kan han förfan bara skrika helvetes jävla cphora eller något sånt. Vårda ditt språk unge man. Och en gång slog han en rakt över käften fast han inte hade gjort något. Rakt över käften? Kan det möjligtvis vara näsan du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Vårda ditt språk unge man. Jag tog ett exempel, så förlåt så mycket att jag inte vårdade mitt språk, nu går världen under! Rakt över käften? Kan det möjligtvis vara näsan du menade? Nepp, det var på käften, det var nämligen inte mig han slog! Så nöjd? Redigerad 10 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Nepp, det var på käften, det var nämligen inte mig han slog! Så nöjd? Har inte du någon näsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har inte du någon näsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Har inte du någon näsa? *sympatiskrattar med lajnux* (vadå, det var ju helvetiskt kul skrivet!) Redigerad 10 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har inte du någon näsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Har inte du någon näsa? Jaha, okej jag gjorde bort mig NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ världen går under. Och okej han slog honom PÅ käften lille Lajnux eller vafan du heter. PS: Det är inte mig jag snackar om ja snackar om min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jaha, okej jag gjorde bort mig NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ världen går under. Och okej han slog honom PÅ käften lille Lajnux eller vafan du heter. Jag kom nyligen på att trädet i mitt tema har 'skuggan' åt fel håll, för mig, som alla andra trr jag, är det ett större problem än vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Men snälla, ontopic! Vad heter fonten han använder till sitt artistnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Jaha, okej jag gjorde bort mig NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ världen går under. Och okej han slog honom PÅ käften lille Lajnux eller vafan du heter. PS: Det är inte mig jag snackar om ja snackar om min kompis Du skall icke svära. Och ja, det är jag som är Lajnux. Det var ett förfärligt tjat om världens undergång ifrån din sida, någon du vill prata ut om? @RavenE: Send me a picture and I'll try to figure it out Redigerad 10 september, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Jaha, okej jag gjorde bort mig NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ världen går under. Jag tycker du är en väldigt dramatisk kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts