sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Ja, nu är killens album ute. Vad tycker folket om saken? Jag har bara en sak att säga om det: lol TRACKLIST 01 Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota 03:22 02 Boten Anna 03:29 03 Strand Tylöesand 03:17 04 Sverige 02:58 05 Hallå Där 02:38 06 Mellan Oss Två 03:58 07 Var Är Jag 04:01 08 Utan Stjärnorna 03:51 09 Festfolk (2006 Remix) 04:01 10 Patrik Och Lillen - Vifta Med Händerna (Basshunter Remix) 03:11 11 Professional Party People 03:09 12 I'm Your Basscreator 05:25 13 Boten Anna (Instrumental) 03:21 14 Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota (Extended Version) 07:45. Redigerad 27 augusti, 2006 av sobe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 01 Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota 03:22 Dota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dota? En sorts bana till WC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Dota? Dota. http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota Giz jag hatar dig och hoppas att du får ont i magen.. Redigerad 27 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han suger, hans låtar suger, hans album suger, han är värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han suger, hans låtar suger, hans album suger, han är värdelös. Nu ska vi inte säga att han inte är duktig. Det är han faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nu ska vi inte säga att han inte är duktig. Det är han faktiskt. Fast han är rätt gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Han suger, hans låtar suger, hans album suger, han är värdelös. Varför inte han suger? Skulle passat bra i meningen http://img217.imageshack.us/img217/9421/whistlingif3.gif Boten anna var bra ända tills dom började spela den överallt, den är totalt uttjatad. Redigerad 27 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dota. http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota Giz jag hatar dig och hoppas att du får ont i magen.. Ah de e lugnt jag e fortfarande förskyld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nu ska vi inte säga att han inte är duktig. Det är han faktiskt. Han är inte duktig. Fattar inte hur folk kan försvara honom. Han kan inte sjunga, inte ett skit. Han kan inte göra musik. Han har snott en massa och har suttit i fruitloops som en jävla fjolla. Det är bara tragiskt att han har fått sån uppståndelse som han har fått. Då han fan är värre än b-skådisar. Nu har han släppt ett album, och där kommer det ta slut. Han är inte musikalisk, så nu kommer han sälja sig själv så folk får komma på låtar till honom, och kommer till slut floppa som alla andra "popband" som bara har buntants ihop för att sjunga någon producents musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Festfolk. Den är ruggigt dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Alla som är intresserade säger "yo!". *Går hem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han är inte duktig. Fattar inte hur folk kan försvara honom. Han kan inte sjunga, inte ett skit. Han kan inte göra musik. Han har snott en massa och har suttit i fruitloops som en jävla fjolla. Det är bara tragiskt att han har fått sån uppståndelse som han har fått. Då han fan är värre än b-skådisar. Nu har han släppt ett album, och där kommer det ta slut. Han är inte musikalisk, så nu kommer han sälja sig själv så folk får komma på låtar till honom, och kommer till slut floppa som alla andra "popband" som bara har buntants ihop för att sjunga någon producents musik. Håller med om det mesta. Men han är inte dåligt. Det är ganska svårt att göra techno musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Håller med om det mesta. Men han är inte dåligt. Det är ganska svårt att göra techno musik. Hahaha, det är fan den lättaste musiken att göra. Iofs gör han inte techno. Det är mer åt dance/trance hållet. Men svårt är det inte. Det är sån musik man kan göra på en kvart i ejay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är ganska svårt att göra techno musik. Svårt? Vad vet du om hur man gör musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Håller med om det mesta. Men han är inte dåligt. Det är ganska svårt att göra techno musik. Där måste jag hålla med, det jag inte gillar hos killen är hans fjantiga one-liners och grejer. Jag skäms när jag hör det, haha. Men själva produktionen är bra i sig, jag håller själv på med att producera musik, mer åt trance hållet då. Och jag sitter inte i något jävla eJay-program. Jag har egna studioprylar plus Reason. Redigerad 27 augusti, 2006 av sobe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Svårt? Vad vet du om hur man gör musik? Rätt mycket. Fast inte inom elektroniska hållet då! Jag tycker det är svårt o göra techno/trance/dance whatever. Och att det är den enklaste musiken att göra håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Basshunter + en album? Redigerad 27 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han suger, hans låtar suger, hans album suger, han är värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Han är inte duktig. Fattar inte hur folk kan försvara honom. Han kan inte sjunga, inte ett skit. Han kan inte göra musik. Han har snott en massa och har suttit i fruitloops som en jävla fjolla. Det är bara tragiskt att han har fått sån uppståndelse som han har fått. Då han fan är värre än b-skådisar. Nu har han släppt ett album, och där kommer det ta slut. Han är inte musikalisk, så nu kommer han sälja sig själv så folk får komma på låtar till honom, och kommer till slut floppa som alla andra "popband" som bara har buntants ihop för att sjunga någon producents musik. Finns inget mer att säga om honom än ovanstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts