fido vercetti Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej! Varje gång jag ser på dvd på min ps2:a så måste jag höja ljudet. Är jag ensam om detta eller har någon annan det så också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej! Varje gång jag ser på dvd på min ps2:a så måste jag höja ljudet. Är jag ensam om detta eller har någon annan det så också? Ställ in ljudet och spara inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej! Varje gång jag ser på dvd på min ps2:a så måste jag höja ljudet. Är jag ensam om detta eller har någon annan det så också? Du är inte ensam. Det är bara att höja och se glad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Undrar vad problemet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts