emma Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej igen alla! Jag började spela lite GTA 3 i veckan igen för e det ända gta spelat jag inte lyckats varva ännu pga nåon avinstallerade det när jag hade det sist hehe. Men Upptäckte en sak nu med GTA 3 som inte va så kul När man kommigt en bit i i spelet så kan man ju knapt köra/ gå någonstans på banan ju för alla andra gäng skjuter mot dig å vill se dig död:( Har för mig det finns/fanns en modd för detta som gjorde så dem ointe skjöt på dig. Vet någon om vart man kan hitta den modden) Tack på förhand //Emma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Hej. Om du frågar i moddingforumet samt har en bätre tråd-titel nästa gång, så är chansen större att du får bra svar. Redigerad 27 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emma Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej. Om du frågar i moddingforumet samt har en bätre tråd-titel nästa gång, så är chansen större att du får bra svar. OOki. Får testa där då. TAck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts