Hultenius Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Jag tänkte göra ett test. Under fredagen måste man vara registrerad och inloggad för att kunna läsa i forumet. Bara ett test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 det är nog bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Heeh då är dom skyldiga att registrera sig, och då får vi fler medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) Det är ju bra att vi får fler medlemmar men samtidigt kan man inte få en förhandstitt av forumet innan man blir medlem... Edit: Det är ju två gäster inne på forumet nu, kan de inte läsa några posts? Redigerad 7 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Detta är bara ett test för att se hur många som "tjuvläser" forumet. På lördag kommer jag ta bort spärren igen. Arvid: Dom gästerna är på inloggningssidan, de är alltså inte "inne" på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Det var ganska många fler som registrerade sig... medel ligger på ca 5 medlemmar/dag. Igår (fredag) registrerade sig hela 18 personer! Så många har inte registrerat sig sedan den 11:e november förra året då 19 medlemmar registrerade sig! Jag funderar nu på att göra så här typ en gång i veckan så att alla som regelbundet "tjuvläser" forumet blir tvingade att registrera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 ehhe nästa månad kommer vi ha typ 2000 medlemmar ifall vi fortsätter så här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag tycker at det alltid ska vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jag tycker at det alltid ska vara så Nej, inte alltid...Någon gång i veckan blir lagom... Om man vill ha så alltid kan man lika gärna ha att alla som vill till forumet måste bli medlemmar... Och det känns lite....hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Nu blir det en sån där dag då man måste vara medlem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Men då ser ju alla som "tjuvläser" att du tänker "stänga" forumet en dag och väntar tills nästa dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Nej, de kan fortfarande registrera sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 (redigerad) Nej, de kan fortfarande registrera sig Jag vet men om dom gillar att "tjuvläsa" kanske dom väntar. Redigerad 20 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 eller så ska dom endast kunna läsa hur bra det är med att registrera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Kolla Jägarns post Redigerad 2 mars, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jag tycker att när det är Inga gäster" dag kunske det stå fördelar med att registrera sig, t ex "Du kan skriva i forumet" Och så är inloggnings rutan därnere Skulle bli för skrytsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Skulle bli för skrytsamt... ja, kanske lite konstigt också.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 Ha alla gäster som läser det här da blir någ sura . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts