Dipper Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Hur skall man få vält de andra bilarna? Jag har försökt c.a. 10 gånger nu, jag har varit nära några gånger men som genom magi kommer de rätt igen? Någon som har lyckats och kan dela med sig av det lättaste sättet/stället att välta dem? När man vält skall man stjäla en bil och putta med den eller till putta till fots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Jag har lyckats välta en bil under callahan bron, sedan har jag inte försökt så mycket mer.... Och ja, man ska putta den med en bil, men var försiktig, det var inte jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Va? Vad snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 1 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Nu har jag lyckats stjäla en skottsäker cheetah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 me too det e bra som f*n att ha en bara driva ifrån alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts