ralle_e Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 JAG KAN INTE LADDA ETT SPARAT SPEL!!!!! DATORN HÄNGER SIG BARA OCH ÅTERVÄNDER TILL WINDOWS!!! VAD GÖR JAG??? HAR NÅGON SAMMA PROBLEM??? DET KAN HA O GÖRA MED HUR JAG HAR LAGT IN FILERNA PÅ DATORN... JAG HADE 2 SKIVOR MED INSTALLATION PÅ DEN ENA OCH EN MASSA LJUD PÅ DEN ANDRA. MAN MÅSTE HA I DEN ANDRA FÖR ATT LIRA.. HJÄLP.....MVH Ralle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Har du provat att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aknot Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Ett känt problem med de första No-CD exe filerna. Köp spelet i butik istället så ska du se att det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 warezwhore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lotsen Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 kör daemon, så du slipper cd-skivorna, och installera inte den crackade exe-filen så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 JAG KAN INTE LADDA ETT SPARAT SPEL!!!!! DATORN HÄNGER SIG BARA OCH ÅTERVÄNDER TILL WINDOWS!!! VAD GÖR JAG??? HAR NÅGON SAMMA PROBLEM??? DET KAN HA O GÖRA MED HUR JAG HAR LAGT IN FILERNA PÅ DATORN... JAG HADE 2 SKIVOR MED INSTALLATION PÅ DEN ENA OCH EN MASSA LJUD PÅ DEN ANDRA. MAN MÅSTE HA I DEN ANDRA FÖR ATT LIRA.. HJÄLP.....MVH Ralle LADDA HEM ETT NYTT CRACK!!! funkar för mig!! fel på cracken som man får med när man laddar hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts