krabban Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tja jag har installerat gudfadern allt funkar ok tills jag har redigerat hur man ska se ut och trycket på ok när man är klar med det. Då visar den en film och när den är mitt i filmen stängs min dator av om den här bilden kommer upp i cirka 1 sekund. (var tvungen att fota den med kamera, kunde inte läsa den annars). Någon som vet var det är för problem (är inte så tekniskt)??? Nån annan som det har hänt samma sak för?? http://www.freewebs.com/krabban_/bilden.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Det där är en..... typ.... bluescreen Pröva följande: - Installera nyaste drivrutinerna till ditt grafikkort. - Kolla så att din hårddisk inte är på gränsen till full, sisådär 0 mb - 5 gb kvar. - Pröva med BIOS uppdateringar. Och näst sista utvägen: - Formatera om. Och sista sista utvägarna: (alltså det kan vara ett av dem här det är fel på) - Byt grafikkort. - Byt Hårddisk. ................................------------------------------------------....................................... Vad har du för dator? Och du ser det i enhetshanteraren. Högerklicka på den här datorn > Egenskaper > Maskinvara > enhetshanteraren. Kolla vad det står under följande Bildskärmskort Processorer Och Ramminne är också viktit, högerklicka på den här datorn > egenskaper, kolla där nere. Eller du kan ta en screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Kolla så att din data pallar Spelet Här på System Req... Redigerad 2 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hmm.. är det en xp? det där är ju "blue screen of death". den kommer nästan hela tiden i win 98. se efter om din dator klarar spelet. annars måste du uppgradera. klarar den andra spel eller stängs de också av efter ett tag? isf är det nog fläkten. testa att dammsuga den. om den är paj är det bara att köpa en ny fläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts