antepanteboy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan nånn ge mig nått tips på något bra nedladdnings program som är bra att tanka spel med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Google> free games+download funkar säkert finfint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 *Host!*DC++*Host!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 *Host!*DC++*Host!* På DC++ kan dom spåra ip:n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Inte om man döljer den med tex. Hide IP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 E inte detta snack om warez? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 *host*, Hjälp om warez eller förfrågningar av warez får inte förekomma *host* *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 DC++ i sig är inte olagligt, dock finns det olagliga hubbar.. Så du behöver inte hosta fram ett DC++.. Tycker inte jag iallafall, även fast det oftast är olagliga nerladdningar man använder det till.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 DC++ i sig är inte olagligt, dock finns det olagliga hubbar.. Så du behöver inte hosta fram ett DC++.. Tycker inte jag iallafall, även fast det oftast är olagliga nerladdningar man använder det till.. Stämmer bra det, Men det är spel han ska ladda ner, Och jag tvivlar på att det är något hemmagjort ett. IAF. Ska man tanka hem spel (Lagligt Of Course) så ska man använda sig a µTorrent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man kan hitat hemmagjorda spel med DC också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Stämmer bra det, Men det är spel han ska ladda ner, Och jag tvivlar på att det är något hemmagjort ett. IAF. Ska man tanka hem spel (Lagligt Of Course) så ska man använda sig a µTorrent. Mjo, tvivlar också starkt på att det är något lagligt han ska ladda ner så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man kan hitat hemmagjorda spel med DC också. Ja. Men vem brukar ladda hem hemmagjorda spel? Om spelet är gratis har det oftast en webbsida som är mycket praktisk, Förutom alla miljoner HängaGubben-spel och Tetris som redan finns såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man kan hitta en del (lagliga) spel på tex. FilePlanet också. Sen finns det ju Abandonware också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan nånn ge mig nått tips på något bra nedladdnings program som är bra att tanka spel med? Om du talar om upphovsrättskyddade spel är inte det tillåtet här. GameHippo finns alltid. Roliga freewares. Inget program. Men roliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Finns redan befintliga topicar om detta. Bara att söka för den som orkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts