SlewME Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Något som var tänkt som fritidsprojekt men som har blivit en mycket allvarligare sak. Eller, Det tror jag han menar Allvarligare? Låter som om att jag är hotad Men jag antar att jag förstår vad ni menar. Att det blivit större än vad det var tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Allvarligare? Låter som om att jag är hotad Men jag antar att jag förstår vad ni menar. Att det blivit större än vad det var tänkt? Ganska exakt så. Men lugn, Jag ska inte hota dig, ....Än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Jag har uppdaterat servern med yttliga 4st stora antispamdatabaser för att stoppa spam. Nu vet ni det. Här har ni lite statistik från mailservern; http://www.beffo.se/mailserver.html Redigerad 29 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts