Jump to content

Beffo Webbhotell går med i epostkriget.

SlewME
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom användarnamnet johan fortfarande var ledigt registrerade jag en.

Använder fortfarande min Gmail hela tiden, alla registreringar och sånt har ju den adressen. Hinner inte byta på alla.

Men jag kanske använder den till något. Skicka stora filer.

Generöst i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur kommer mailet se ut?... typ Tux@beffo.se eller?

"Beffo Webbhotell erbjuder dig en GRATIS epostadress på hela 1GB. Du kommer att få möjlighet att logga in från webben eller med en mailklient med stöd för IMAP eller POP. Till detta erbjudande gäller givetvis Beffo Webbhotells Online Support - helt gratis. Din adress blir av följande karaktär; namn@beffo.se.Spamskydd kopplade mot 3 stora antispamdatabaser ingår också. Webbmailen stödjer HTML och PLAIN-text samt att all trafik in och ut från mailservern kontrolleras utav antivirusprogram för att du som epostanvändaren inte skall bli drabbad utav virus. Om man vill så finns det även möjlighet att peka sin domän emot beffo.se och få en egen epost med din domän.

"

Saxat från Beffo.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligt för mr. SlewMe att kolla upp varför det inte gick att skicka ett mail till min syster? ante@beffo heter jag.

Det är det enda jag har testat att skicka, btw.

Använde du webbklienten eller hade du konfigurerat allting i Outlook eller Thunderbird

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligt för mr. SlewMe att kolla upp varför det inte gick att skicka ett mail till min syster? ante@beffo heter jag.

Det är det enda jag har testat att skicka, btw.

Hej.

Inget ligger i Outboxen för mailservern så den ska vara skickad. Be din syrra kolla ev. skräppostmappar.

"This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

***@hotmail.com"

Valde att censurera eposten. Det är förmodligen din syrra. Kontrollera stavningen, så att du skrivit rätt.

Testade även att skicka iväg ett mail till min gmail och det fungerade, så det är inget fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor