SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ser vi fram emot en gräns? Det kan jag inte uttala mig om i nuläget, det beror på hur tungt belastad servern blir. Flyter den på som den ska så ser jag ingen mening med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Du gör verkligen ett bra arbeta med alla dina forum, communitys och nu emails. Hoppas verkligen att det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eftersom användarnamnet johan fortfarande var ledigt registrerade jag en. Använder fortfarande min Gmail hela tiden, alla registreringar och sånt har ju den adressen. Hinner inte byta på alla. Men jag kanske använder den till något. Skicka stora filer. Generöst i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 SlewMe: Hur fick du dina servrar? Köpte du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 SlewMe: Hur fick du dina servrar? Köpte du dom? Japp, eftersom att jag inte stjäl så blev det till att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Japp, eftersom att jag inte stjäl så blev det till att köpa. Refererar du till oss pirater som "stjäl" eller var det bara för att fylla ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Refererar du till oss pirater som "stjäl" eller var det bara för att fylla ut? Nej, Nej. Vi pirater stjäl inte, vi lånar. Dock tycker jag att man stjäl om man snor en hel server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nej, Nej. Vi pirater stjäl inte, vi lånar. Dock tycker jag att man stjäl om man snor en hel server. Okej. Tyckte bara att det var lite skumt uttryckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men hur kommer mailet se ut?... typ Tux@beffo.se eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men hur kommer mailet se ut?... typ Tux@beffo.se eller? "Beffo Webbhotell erbjuder dig en GRATIS epostadress på hela 1GB. Du kommer att få möjlighet att logga in från webben eller med en mailklient med stöd för IMAP eller POP. Till detta erbjudande gäller givetvis Beffo Webbhotells Online Support - helt gratis. Din adress blir av följande karaktär; namn@beffo.se.Spamskydd kopplade mot 3 stora antispamdatabaser ingår också. Webbmailen stödjer HTML och PLAIN-text samt att all trafik in och ut från mailservern kontrolleras utav antivirusprogram för att du som epostanvändaren inte skall bli drabbad utav virus. Om man vill så finns det även möjlighet att peka sin domän emot beffo.se och få en egen epost med din domän. " Saxat från Beffo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men hur kommer mailet se ut?... typ Tux@beffo.se eller? Mja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dittnamn@Beffo.se Vilket i ditt fall blir Tux (Eller du kanske reggar dig med något annat) @beffo.se Så, Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är det möjligt för mr. SlewMe att kolla upp varför det inte gick att skicka ett mail till min syster? ante@beffo heter jag. Det är det enda jag har testat att skicka, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är det möjligt för mr. SlewMe att kolla upp varför det inte gick att skicka ett mail till min syster? ante@beffo heter jag. Det är det enda jag har testat att skicka, btw. Använde du webbklienten eller hade du konfigurerat allting i Outlook eller Thunderbird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är det möjligt för mr. SlewMe att kolla upp varför det inte gick att skicka ett mail till min syster? ante@beffo heter jag. Det är det enda jag har testat att skicka, btw. Hej. Inget ligger i Outboxen för mailservern så den ska vara skickad. Be din syrra kolla ev. skräppostmappar. "This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ***@hotmail.com" Valde att censurera eposten. Det är förmodligen din syrra. Kontrollera stavningen, så att du skrivit rätt. Testade även att skicka iväg ett mail till min gmail och det fungerade, så det är inget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) 1 GB var fritt mycket, aja generöst också antar jag Redigerad 27 augusti, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är Beffo ett företag, eller är det bara ett fridtidsprojekt som du håller på med? Hur många arbetar med Beffo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är Beffo ett företag, eller är det bara ett fridtidsprojekt som du håller på med? Hur många arbetar med Beffo? om jag inte är helt ute och traskar så är beffo ett fridtidsprojekt som har gått överstyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 om jag inte är helt ute och traskar så är beffo ett fridtidsprojekt som har gått överstyr... Haha, varför har det gått överstyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Haha, varför har det gått överstyr? Något som var tänkt som fritidsprojekt men som har blivit en mycket allvarligare sak. Eller, Det tror jag han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts