SlewME Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hejsan. Nu har Beffo Webbhotell valt att gå med i det epostkrig som råder. Hos Beffo får du 1GB > epostutrymme samt stöd för POP samt IMAP. Detta ger dig möjlighet att koppla din epost till ett epostprogram. Du kan även logga in på våran fullt dugliga webbmail, detta om du tillexempelt är utomland. Det som även ingår är gratis support för alla epostkunder. Med våran "Online Support" kan du föra en dialog med supporten för att enkelt lösa eventuella problem. Visar sig tjänsten bli populär så kan utrymmet eventuellt att öka per konto. Spamskydd kopplade mot 3 stora antispamdatabaser ingår också. Webbmailen stödjer HTML och PLAIN-text. All trafik in och ut från mailservern kontrolleras utav antivirusprogram för att du som epostanvändaren inte skall bli drabbad utav virus. Vill du veta mer? http://www.beffo.se - klicka därefter på den stora bannern längst ned på sidan där det står "Specialerbjudande". Om du vill prova på våran webbmail så kan man göra det på http://www.beffo.se:443/ med användarnamn test@beffo.se och lösenord test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det var då allt bra generöst ..Fast jag har alltid undrat vad man ska ha så mycket utrymme till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det var då allt bra generöst ..Fast jag har alltid undrat vad man ska ha så mycket utrymme till? Det har jag också alltid undrat. Vem fan har så många mail? Men det är tydligen populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Låter bra. Keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det var då allt bra generöst ..Fast jag har alltid undrat vad man ska ha så mycket utrymme till? Antagligen till att lagra bilder eller något. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Hell yeah!! @SlewME: Wörd... Redigerad 26 augusti, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Jävligt generöst av dig, men jag kommer ändå hålla mig kvar till Gmail. Redigerad 26 augusti, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Var nog en av dom första att skaffa det. Jag älskar den! Lätt att komma ihåg. Stort plus till dig Slew, Dock borde du lägga till "Email" som meny på Beffo.se , Inloggningsadressen var lite svår att komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Är det RSS på det? Har det på min gmail och jag tycker det är väldigt praktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Är det RSS på det? Har det på min gmail och jag tycker det är väldigt praktiskt. Nej, men det kanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nu är det två rävar som skaffat sig BeffoMSN också. Men det tar typ några dagar för MSoft att skicka Verifieringsmail. Hittils har allt funkat bra, Jag har både kunnat skicka o ta emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Authentication failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Authentication failed Du skrev bara in "Smeknamn" och inte "Smeknamn"@beffo.se? Jag gjorde så några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Du skrev bara in "Smeknamn" och inte "Smeknamn"@beffo.se? Jag gjorde så några gånger Gjorde så en gång, men kom på att man nog skulle ha hela med, då kom det upp ändå Orkar ändå inte med skiten, säkert mycket sämre än GMail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Gjorde så en gång, men kom på att man nog skulle ha hela med, då kom det upp ändå Orkar ändå inte med skiten, säkert mycket sämre än GMail. Faktiskt bara på storleken. Jämför man något annat så tar den här GMail Redigerad 27 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jävligt generöst av dig, men jag kommer ändå hålla mig kvar till Gmail. Samma här. Är jättenöjd med gmail och kommer använda det sålänge jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Allt ser väldigt proffsigt ut...mycket bra gjort slew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hejsan. Nu har Beffo Webbhotell valt att gå med i det epostkrig som råder. Hos Beffo får du 1GB > epostutrymme samt stöd för POP samt IMAP. Detta ger dig möjlighet att koppla din epost till ett epostprogram. Du kan även logga in på våran fullt dugliga webbmail, detta om du tillexempelt är utomland. Det som även ingår är gratis support för alla epostkunder. Med våran "Online Support" kan du föra en dialog med supporten för att enkelt lösa eventuella problem. Visar sig tjänsten bli populär så kan utrymmet eventuellt att öka per konto. Spamskydd kopplade mot 3 stora antispamdatabaser ingår också. Webbmailen stödjer HTML och PLAIN-text. All trafik in och ut från mailservern kontrolleras utav antivirusprogram för att du som epostanvändaren inte skall bli drabbad utav virus. Vill du veta mer? http://www.beffo.se - klicka därefter på den stora bannern längst ned på sidan där det står "Specialerbjudande". Om du vill prova på våran webbmail så kan man göra det på http://www.beffo.se:443/ med användarnamn test@beffo.se och lösenord test Hur stora filer kan man skicka och ta emot, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur stora filer kan man skicka och ta emot, då? Finns ingen gräns i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Finns ingen gräns i nuläget. Ser vi fram emot en gräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts