Cortez Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard så länge det inte stör sig emot bakgrunden så att man inte kan se var siktet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard så länge det inte stör sig emot bakgrunden så att man inte kan se var siktet är. Samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard. Ser alltid bättre ut med det, plus man vänjer sig alltid med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Grön, alltid grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard så länge det inte stör sig emot bakgrunden så att man inte kan se var siktet är.Mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur du lyckades bli en admin är verkligen ett mysterium. Vad är det du inte förstår den här gången då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur en snubbe som förolämpar folk för att de ifrågasätter dumma inlägg. (Ja, jag fattade vad han menade, det var bara ett så dumt inlägg) Mere än hälften av allt jag säger är inte seriöst menat, trodde ni visste det vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur en snubbe som förolämpar folk för att de ifrågasätter dumma inlägg. (Ja, jag fattade vad han menade, det var bara ett så dumt inlägg) Mere än hälften av allt jag säger är inte seriöst menat, trodde ni visste det vid det här laget. Det där var väl ioförsig inte så illa. --- Varför kan man välja stort sikte på vissa spel? Vem vill ha ett 10 cm sikte? Omöjligt att HSa då ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om man siktar dåligt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard, om inte färgen är helt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hur en snubbe som förolämpar folk för att de ifrågasätter dumma inlägg. (Ja, jag fattade vad han menade, det var bara ett så dumt inlägg) Mere än hälften av allt jag säger är inte seriöst menat, trodde ni visste det vid det här laget. Eh... Va? Mitt inlägg var väl knappast dummare än något annat i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh... Va? Mitt inlägg var väl knappast dummare än något annat i den här tråden? Granted, tycker bara rapp-rim inte funkar på forum. Kan man inte höra det är det ganska meningslöst. But that´s just me talking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Gul, blå, röd, grön, lila, orange eller vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Gul, blå, röd, grön, lila, orange eller vit. Vilken som hellst med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vilken som hellst med andra ord? Inte svart eller rosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vanlig enkel vit färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Inte svart eller rosa. Makes sence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts