VaXXoR Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Röd oftas...Ingen bakgrund brukar va röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Rött i Css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Rött tror jag det brukar va, spelar inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Grönt. iaf om det går att ändra färg. Annars är det standard (duh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Rött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard på alla utom i Cs där har jag ljusblå(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Standard. WOHO! JAG FICK EN PO-OST. IT'S MA' BIRTHDAY. JAG FICK EN PO-OST. IT'S MA' BIRTHDAY. YEAH, IT'S MA' BIRTHDAY. YEAH, MA' BIRTHDAY. JAG FICK EN PO-OST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh... Va? Han undrar vilken färg du använder på siktet i FPS-spel, serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh... Va? Är det mig du frågar? YEAH. EN PO-OST TI-ILL. IT'S MA' BIRTHDAY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det vet jag, jag svarade innan. Jag menar Corleones inlägg. Vad menar du med PO-OST? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Det vet jag, jag svarade innan. Jag menar Corleones inlägg. Vad menar du med PO-OST? Oh. Du menar så. PO-OST = post = inlägg = något man håller på med inom fotboll... Ehm. Ja. Förstår du? Med "PO-OST" menar jag alltså inlägg. HELL, IT'S MA' BIRTHDAY. Redigerad 27 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Menar du att du skrev ett inlägg, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Menar du att du skrev ett inlägg, eller vad? Ja. Han menade att det egentligen inte (förmodligen inte iallafall) är någon som bryr sig om vilken färg han har på siktet. Och sen stämde han upp med en sång istället för den klassiska "poscount +1". Redigerad 27 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det där kan knappast klassas som "sång"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det där kan knappast klassas som "sång"... Ramsa då, för helvete. Sluta tjata nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag är konservativ så låt det gammla leva för evigt. a.k.a default färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ramsa då, för helvete. Sluta tjata nu. Kan inte mer än hålla med. JohnnyH87, är du efterbliven eller spelar du bara så otroligt dum? Tror du är ensam om att inte fatta vad Corleone menade. Och det var innan han förklarat sig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kan inte mer än hålla med. JohnnyH87, är du efterbliven eller spelar du bara så otroligt dum? Tror du är ensam om att inte fatta vad Corleone menade. Och det var innan han förklarat sig en gång. Hur du lyckades bli en admin är verkligen ett mysterium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts