-Jacob- Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hey alla VC fans, ja undrar om man kan göra en egen musik kanal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hey alla VC fans, ja undrar om man kan göra en egen musik kanal? Hmm. Jag vet inte. På PC går det väl att göra iaf på SA. Så det borde ju gå på VC med. Det är väl bara att ända i några filer. Fast jag vet inte vilka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Jacob- Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 K, hur gör man på SA då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 K, hur gör man på SA då? Vet inte. Jag har det på Ps2. Men har hört från andra att det går på PC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hey alla VC fans, ja undrar om man kan göra en egen musik kanal? Testa att fråga i modding-delen av det här forumet, tror du får bättre svar där . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Testa att fråga i modding-delen av det här forumet, tror du får bättre svar där . Men det går att fixa radiokanaler va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men det går att fixa radiokanaler va? Mjo, jag tror det, men är inte så insatt i det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Asså, Vilken typ av Radio kanal... Det går att lyssna på Egen musik på VC på Data och Xbox... Men då är det inga röster utan bara din egna musik.... Och när det gäller Gta Sa så finns det Reklam o Röster (Som R* lagt dit) mellan dina egna låtar... Och även det går på PC och Xbox... På PC. För VC och SA: Då lägger du bara in dom låtar du vill ha och sen i spelet så går du in på AUDIO och scannar efter musiken. När det är klart så är det bara att hoppa in i en bil och välja "User Tracks/ MP3 files" (Gta SA/Gta VC) På Xox. För VC och SA: Mycket enklare. 1. Bränn in önskade låtar i ditt Xbox och sen startar spelet och hoppar in i en bil och väljer "User Tracks/ Mp3 Files" (Gta Sa/ Gta Vc) Jag är inte 100% på namnet men ni kommer att fatta när det är den ni ska ha.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 GTA VC, GTA III - *GTA FOLDER*\mp3 GTA SA - Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 GTA VC, GTA III - *GTA FOLDER*\mp3 GTA SA - Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks Tack, Glömde att nämna vart man skulle lägga in dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Jacob- Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Söka i forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Söka i forumet Dra upp gamla trådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Rött kort på niXy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts