emma Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hej Undrar bara om någon här vat vart man kan hitta en bra Konventeringsguide för bilar från GTA 3 å GTA VC till GTA SA formatet. Om ni vet någon bar sida med en bra guide kan ni väll länka den va? eller vet ni hur man gör å vill förklara så får ni gärna göra det med. Tack för hjälpen Emma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Härligt med tjejer som är intersserade utav modding, du verkar taggad va? sett dig både på ascendence.net och modarkivet och nu här^^ och svaret på din fråga: Det finns ingen guide till hur man gör det på eng. eller svenska men det finns en på tyska på gta-action vad jag vet (har inte kollat men jag har hört att det ska finnas en där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emma Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Härligt med tjejer som är intersserade utav modding, du verkar taggad va? sett dig både på ascendence.net och modarkivet och nu här^^ och svaret på din fråga: Det finns ingen guide till hur man gör det på eng. eller svenska men det finns en på tyska på gta-action vad jag vet (har inte kollat men jag har hört att det ska finnas en där) Tack för hjälpen:D Då skall jag kolla där då Sen får man bara skaffa en bra tyska kurs med hihi:P Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tack för hjälpen:D Då skall jag kolla där då Sen får man bara skaffa en bra tyska kurs med hihi:P Tack Jag är billig. Ska vi säga 50 kr/timman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag är billig. Ska vi säga 50 kr/timman? Jobbar du med sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Det är där opera äger allt, med sin inbyggda översättning Kan översätta om någon letar upp guiden och nu till lite onödigt ..... ..... ..... ..... ..... ..... ----- ----- _;SSåomf21+438123u49+iko134refd23431205u13 Redigerad 26 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jobbar du med sånt! Tysk-tolk? Oh, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emma Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tysk-tolk? Oh, ja. Haha oki men behövs ingen tysktolk sidan shjälv finns ju både på tyska å engelska såg jag nu:P Här e länken till den engelska Konventeringsguiden:P http://translate.google.com/translate?hl=e...tion.com/forum/ Nu dkall man bara finna programmen man behöver:P Tack Audipower för tipset om att en guide finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 NP ska kolla där med om jag hittar den, är medlem + känner spyfan där som är headadmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts