Östis Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tack allihop för kommentarerna, som sagt tog det 3 månader och massor med arbete, men det visade sig vara värt det. Vi alla gjorde det bästa vi nånsin gjort, och slutresultatet är vi alla nöjda med, skulle jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tack allihop för kommentarerna, som sagt tog det 3 månader och massor med arbete, men det visade sig vara värt det. Vi alla gjorde det bästa vi nånsin gjort, och slutresultatet är vi alla nöjda med, skulle jag säga 3 månader ,,,,Det är länge, Hoppas XSA och TMS gör några videos till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vart laddar man ner skiten ? Jag går in på länkarna men dom visar inte vart man ska trycka ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vart laddar man ner skiten ? Jag går in på länkarna men dom visar inte vart man ska trycka ju Jag andvände "Rapidshare mirror" länken. På sidan väljer du sedan om du vill tanka hem den gratis "free" eller om du vill registrera dig och då få några fördelar "premium" (eller liknande). Om du som jag väljer "free" så kommer det att startas en "nedräkning" och när den är klar kan du välja från vilken server du vill ladda ner filmen, och sedan är det bara att starta nerladdningen. PS: Filmen är inte skit som du antydde det kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Usch vilken kass musik. Om man kan kalla det för det. Får ingen wowkänsla av den här filmen, känns bara som en upprepning av tidigare stuntvideos som Tackleberry medverkat i, bara stunts på nya ställen, de håller inte högre klass än tidigare om inte lägre. Redigerad 28 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ja, ingen vidare musik direkt, men smaken är som baken. Videon var väl "cool" men som sagts, detta har man ju sett innan. Och ni använder ju nått "fusk"(?) för att hoppa så högt. Fast det var fint redigerat och en del fina hopp och snyggt intro när man ser gubbar som skiftar utseende. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ja, ingen vidare musik direkt, men smaken är som baken. Videon var väl "cool" men som sagts, detta har man ju sett innan. Och ni använder ju nått "fusk"(?) för att hoppa så högt. Fast det var fint redigerat och en del fina hopp och snyggt intro när man ser gubbar som skiftar utseende. 7/10 Nej? ...visst finns det folk som gör det emellanåt men...som sagt, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag andvände "Rapidshare mirror" länken. På sidan väljer du sedan om du vill tanka hem den gratis "free" eller om du vill registrera dig och då få några fördelar "premium" (eller liknande). Om du som jag väljer "free" så kommer det att startas en "nedräkning" och när den är klar kan du välja från vilken server du vill ladda ner filmen, och sedan är det bara att starta nerladdningen. PS: Filmen är inte skit som du antydde det kan jag lova Rapidshare funkade inte för mig igår, lätä kånstägt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Riktigt bra stunts musiken var möjligtvis urk men annars väldigt bra redigerat osv. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Snyggaste,mest välgjorda stuntfilmen jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Det funkar ALDRIG att spela upp filmer som laddas ner på min jävla dator. Skitwindows mediaplayer. Bög. Varför ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Det funkar ALDRIG att spela upp filmer som laddas ner på min jävla dator. Skitwindows mediaplayer. Bög. Varför ?! Kolla på den på Youtube eller Videogoogle istället då ? Redigerad 28 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det funkar ALDRIG att spela upp filmer som laddas ner på min jävla dator. Skitwindows mediaplayer. Bög. Varför ?! Men lär dig att läsa iaf då... Återigen, tack allesammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Nu vill jag inte vara tråkig, men det känns som det är samma stunt som upprepas hela tiden. Stutsa på något och landa på en byggnad. Det är säkert jätteskickligt, men det känns som det bara upprepar sig och det blir tråkigt i längden. Jag gillade stuntet i tunneln, motorcykeln som åkte i taket. Och sen var det grymt redigerat. Avundsjuk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Nu vill jag inte vara tråkig, men det känns som det är samma stunt som upprepas hela tiden. Stutsa på något och landa på en byggnad. Det är säkert jätteskickligt, men det känns som det bara upprepar sig och det blir tråkigt i längden. Jag gillade stuntet i tunneln, motorcykeln som åkte i taket. Och sen var det grymt redigerat. Avundsjuk på det. Jag förstår vad du menar. Vissa gillar inte stunting lika mycket some andra, men vissa verkligen älskar det. Har man hållt på med förstår man hur svårt det är också. Stunts som folk gillar här är alltid inte de svåraste, på gtastunting.com gillas en annan typ av stunts mer. Tack för kommentaren ang. redigeringen. Skulle gärna jobba inom området när jag blir ädlre, men tillgången på utbildningar och jobb är inte så lockande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Fet! 9/10 FF får den av mig. Bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Inte for att slicka din rov eller nagot tackleberry, men jag tycker du ar bast av alla i den filmen. Forr i en film du gjorde, utnyttjade du en bugg da du steg av motorcykeln i ett hopp eller klippa, sa du satte dig pa den medans den foll ner, saknade sanna stunts lite. Dom ar tuffa. Skriver inte med 'a 'a' 'o' for att jag sitter pa Cypern, ar ganska trott darfor en ratt flummig post, men jag gillade filmen javligt mycket anda, fattar inte hur ni kan gora vissa grejor. GJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Eftersom det är den första SA stuntfilmen jag sett så blir det 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Eftersom det är den första SA stuntfilmen jag sett så blir det 10/10 Du kommer aldrig se en bättre Redigerad 31 augusti, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cassel Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Den där tycker jag personligen är jävligt kul: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...ta+sa&hl=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts