Jump to content

As one again - Stuntfilm

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack allihop för kommentarerna, som sagt tog det 3 månader och massor med arbete, men det visade sig vara värt det. Vi alla gjorde det bästa vi nånsin gjort, och slutresultatet är vi alla nöjda med, skulle jag säga ^_^

3 månader :> ,,,,Det är länge, Hoppas XSA och TMS gör några videos till ! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart laddar man ner skiten ? Jag går in på länkarna men dom visar inte vart man ska trycka ju ;)

Jag andvände "Rapidshare mirror" länken. På sidan väljer du sedan om du vill tanka hem den gratis "free" eller om du vill registrera dig och då få några fördelar "premium" (eller liknande).

Om du som jag väljer "free" så kommer det att startas en "nedräkning" och när den är klar kan du välja från vilken server du vill ladda ner filmen, och sedan är det bara att starta nerladdningen.

PS: Filmen är inte skit som du antydde det kan jag lova :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilken kass musik. Om man kan kalla det för det. Får ingen wowkänsla av den här filmen, känns bara som en upprepning av tidigare stuntvideos som Tackleberry medverkat i, bara stunts på nya ställen, de håller inte högre klass än tidigare om inte lägre.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, ingen vidare musik direkt, men smaken är som baken. Videon var väl "cool" men som sagts, detta har man ju sett innan. Och ni använder ju nått "fusk"(?) för att hoppa så högt. :D

Fast det var fint redigerat och en del fina hopp och snyggt intro när man ser gubbar som skiftar utseende. :)

7/10

Nej?

...visst finns det folk som gör det emellanåt men...som sagt, nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag andvände "Rapidshare mirror" länken. På sidan väljer du sedan om du vill tanka hem den gratis "free" eller om du vill registrera dig och då få några fördelar "premium" (eller liknande).

Om du som jag väljer "free" så kommer det att startas en "nedräkning" och när den är klar kan du välja från vilken server du vill ladda ner filmen, och sedan är det bara att starta nerladdningen.

PS: Filmen är inte skit som du antydde det kan jag lova :D

Rapidshare funkade inte för mig igår, lätä kånstägt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag inte vara tråkig, men det känns som det är samma stunt som upprepas hela tiden. Stutsa på något och landa på en byggnad. Det är säkert jätteskickligt, men det känns som det bara upprepar sig och det blir tråkigt i längden. Jag gillade stuntet i tunneln, motorcykeln som åkte i taket. Och sen var det grymt redigerat. Avundsjuk på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag inte vara tråkig, men det känns som det är samma stunt som upprepas hela tiden. Stutsa på något och landa på en byggnad. Det är säkert jätteskickligt, men det känns som det bara upprepar sig och det blir tråkigt i längden. Jag gillade stuntet i tunneln, motorcykeln som åkte i taket. Och sen var det grymt redigerat. Avundsjuk på det.

Jag förstår vad du menar. Vissa gillar inte stunting lika mycket some andra, men vissa verkligen älskar det. Har man hållt på med förstår man hur svårt det är också. Stunts som folk gillar här är alltid inte de svåraste, på gtastunting.com gillas en annan typ av stunts mer.

Tack för kommentaren ang. redigeringen. :mellow:

Skulle gärna jobba inom området när jag blir ädlre, men tillgången på utbildningar och jobb är inte så lockande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte for att slicka din rov eller nagot tackleberry, men jag tycker du ar bast av alla i den filmen.

Forr i en film du gjorde, utnyttjade du en bugg da du steg av motorcykeln i ett hopp eller klippa, sa du satte dig pa den medans den foll ner, saknade sanna stunts lite. Dom ar tuffa.

Skriver inte med 'a 'a' 'o' for att jag sitter pa Cypern, ar ganska trott darfor en ratt flummig post, men jag gillade filmen javligt mycket anda, fattar inte hur ni kan gora vissa grejor. GJ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor