Mathias Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) http://img247.imageshack.us/img247/7288/bannerkopieragd2.png Download links Super quality: AOA SQ x264, 153 MB - Filefactory mirror AOA SQ x264, 153 MB - Rapidshare mirror High quality: AOA HQ x264, 80 MB - Filefactory mirror AOA HQ x264, 80 MB - Rapidshare mirror AOA HQ WMV, 147 MB - TGA mirror (not uploaded yet) AOA HQ WMV, 147 MB - Filefactory mirror Medium quality: AOA MQ WMV, 72 MB - Filefactory mirror AOA MQ WMV, 72 MB - Filefront mirror AOA MQ WMV, 72 MB - Yousendit mirror Low quality (aka infested quality... ): AOA LQ WMV, 37 MB - Filefactory mirror AOA LQ WMV, 37 MB - Yousendit mirror Streaming version (low quality): AOA WMV, streaming - Youtube mirror AOA WMV, streaming - Google Video mirror (I would recomend you to download one of the x264 versions, they are by far in best quality. If you don't have a very good computer, try the 80 MB x264 version, which has a bitrate of 1250 kpb/s. For watching x264 you may need to use a media player like VLC or Windows Media Classics to get it to work.) Editor Tackleberry Stunters Brainkiller Corevil ExPlosion Falcon Fugitive Juan Kert Liviu NuclearDeath Ostis RAD Sadness Sweet Tackleberry Turtle Dick Scripting Fugitive (The first seconds of the stunting part was made with scripting, by Fugitive. The stunt wasn't made by scripting, but the helicopter flight and camera movement. The intro was made with vegas and cam hack in SA, no scripting there.) Other info The new crew collab featuring TMS and XSA is finally here. This probably the biggest project ever for both crews. Never before in the two crews has so many hours been put down on making a single video. Both in stunting and editing wise. I also don't think any of the crews have planned a video for so long in advance. Enough about that now, watch and enjoy. Taget direkt från gtastunting.com Orginal tråden Redigerad 2 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Satt och tänkte idag när jag kollade på Tackelberrys film Manifesto att han snart borde komma med en till! Tankar nu, editerar sen. Edit: Tog mig tid att göra en vacker liten +/- tabell! + Introt + Stunten - Alla effekter - Längden Så det blir nog ungefär, 7/10 från min sida! Redigerad 26 augusti, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tack för att du postade denna Quoad. Den har typ fått de bästa kommentarerna någonsin på GTAStunting.com, tydligen blir det inte samma effekt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Var Ostis som bad mig posta...enligt mig tveklöst bästa som gjorts. stunts: 10/10...att säga ngt annat tyder på att man inte vet vad man talar om redigering: 10/10...även om effekterna var många var de inte jobbiga utan gjorde bara så att musiken passade extremt bra...tummen upp. Jag säger då det...det här blir svårt att toppa. Redigerad 26 augusti, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Tankar nu... betyg kommer snart *EDIT* 10/10! Både stunts, redigering och musik var av absolut toppklass Redigerad 26 augusti, 2006 av _Mazze_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tack för att du postade denna Quoad. Den har typ fått de bästa kommentarerna någonsin på GTAStunting.com, tydligen blir det inte samma effekt här. Men den var ju bra! Älskar din teknik i Vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Riktigt schysst! Snyggaste jag har sett hitills. ^^ EDIT: Stavfel Redigerad 26 augusti, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Well, Vad ska jag säga? Så gott som komplett in i minsta detalj. Slutbetyg. 10/10 . Bra jobbat killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag kan bara säga en sak, så jävla bra Allt var tajmat i minsta detalj, introt var hur skönt som helst, o outrot var bara helt underbart GJ! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Tankar'n'shit. Edit: Oj! Jag har inte sett så väldans många stuntfilmer i mina dagar, men jag är inte dummare än att jag fattar att det här, det är rejäla grejer det. Grym som fan. Betyg: Två tummar av två möjliga. Redigerad 26 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Tankar! 200kb/s ----------------------------- So fuckin incredible! Det är den bästa filmen någonsin! Redigerad 26 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tänkte passa på att skriva en mer nogrann recension Denna får TMS - Illusions att likna en film gjord av fjortisar med kepsen på sne Allting var fulländat, Introt var grymt, En superb idé, Main Parten var....Häpnadsväckande. Fan inte ord för han som bumpade med Bullet upp på Sjörövarhotellet och stannade 2mm från kanten. Outrot var bra, Tycker dock fortfarande att outrot från TMS - Aftershock är det bästa hittils, Den här ligger dock på andra plats Och han som gjorde Nosestand på en BB i Outrot. Fuckin Amazin! Slå ihop TMS och XSA för gott, Stuntingselitens mästare. Superb underhållning, Den som inte ger fullt betyg är allvarligt vrickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan inte säga annat än tack, mycket trevlig läsning. Eller hur, Östis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Riktigt underhållande för att vara en SA stuntfilm 10/10 Men jag skulle vilja se mer Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hmm ... man har ju jävligt lust att lira SA-MP/MTA med någon av dessa killar. Grymt intro, helt slående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Mp4 = wMP = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Skitbra alltså! 10/10! Tackleberrys första stunt var ju underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Mp4 = wMP = ? Mp4 + VLC = http://img175.imageshack.us/img175/9827/hesttg4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Helt klart den bästa gta-stuntfilmen som jag har sett. Stunten är i vissa fall (om inte alla) helt otroliga, och redigeringen är om möjligt ännu bättre. Intro mainpart och outro allt är helt perfekt. Hoppas på ett fortsatt sammarbete mellan TMS och XSA och många fler underbara filmer. Betyg:15/10 Måste ses!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Härligt! Jag tankar nu. Tänkte väl att det skulle bli en comeback! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts