Jojje Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Men det är rätt och slätt vad det är. Man KAN använda Garry's Mod till rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är väl till för att man ska kunna "leka" med fysikmotorn i HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kan man typ råna saker o tjäna mkt pengar etc etc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Testade lite innan och det var helt ok, ganska kul. Bygga egna hus och affärer man kan bo och jobba i som sedan försvinner när man loggar ut. Ska spela lite mer när jag har köpt ny router, grannens har bara 1mb så det går skit segt att sno från han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag och en annan som jag addade på Steam Friends rånade folks hus och satte upp lappar på deras väggar, t.ex "Tack för TV-n" och så tog vi vårat stöldgods till våra safehouse. Jag hade en där det stog "EVICTED" på en dörr. Skitkul, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Har fixat internet nu, ska nog spela lite senare ikväll. Så du måste vara online och lära mig Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Har fixat internet nu, ska nog spela lite senare ikväll. Så du måste vara online och lära mig Jojje Jag vill gärna vara med oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Absolut en av dom sämsta serverarna som finns. Varjegång man joinar pw eller pupblic så e det bara en massa jävla dm:ing och lagg, dom bannar för minsta lilla, jag kommer ihåg när jag blev bannad nåra dagar för jag inte skrev med > .//Hi.. [ooc] Och nu har jag blivit bannad från doms sida och server för jag frågade admin en sak [självklart så va det ett minimalt litet medelande på forumet som det stog att man inte skulle skriva till admin exakt då.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts