antepanteboy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu har det sagts att rockstar ska släppa dockor från VC i varje förpackning inngår 5 dockor. Candy Suxxx, Tommy vercetti, Ricardo Diaz, Lanc Vance och Ken rosenberg. Det ska bara släppas 3000 dockor i hela världen så man får leta på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu har det sagts att rockstar ska släppa dockor från VC i varje förpackning inngår 5 dockor. Candy Suxxx, Tommy vercetti, Ricardo Diaz, Lanc Vance och Ken rosenberg. Det ska bara släppas 3000 dockor i hela världen så man får leta på Hur stora är dom ? Skulle vara mysigt om candy suxxx var lika lång som mig för då kan man...... äh det var inget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hur stora är dom ? Skulle vara mysigt om candy suxxx var lika lång som mig för då kan man...... äh det var inget Hahaha, joo säg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hur stora är dom ? Skulle vara mysigt om candy suxxx var lika lång som mig för då kan man...... äh det var inget Jo, det vore något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu har det sagts att rockstar ska släppa dockor från VC i varje förpackning inngår 5 dockor. Candy Suxxx, Tommy vercetti, Ricardo Diaz, Lanc Vance och Ken rosenberg. Det ska bara släppas 3000 dockor i hela världen så man får leta på Källa? Bilder? Hittepå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Trodde att tråden handlade om ragdoll funktionen Fast endå häftigt med dockor om dom e stora (för då skulle jag misshanlda Lance) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Trodde att tråden handlade om ragdoll funktionen Fast endå häftigt med dockor om dom e stora (för då skulle jag misshanlda Lance) Jag skulle ge han en kram . Förresten så har jag svårt att tro att dockorna skulle vara i normal storlek. Men visst skulle det vara grymt. ..Men jag vill fortfarande se bilder/text om det här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Står inte med i New Arrivals i Rockstar Warehouse, så jag tvivlar på att de kommer alls... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hur stora är dom ? Skulle vara mysigt om candy suxxx var lika lång som mig för då kan man...... äh det var inget Hahaha,det vore något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Källa? Bilder? Hittepå? Jag fick infon ur ÖA (Örnsköldsviks morgon tidning) det var bara en liten artikel men den beskrev mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag fick infon ur ÖA (Örnsköldsviks morgon tidning) det var bara en liten artikel men den beskrev mycket Öhm, yeah right. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jag fick infon ur ÖA (Örnsköldsviks morgon tidning) det var bara en liten artikel men den beskrev mycket Fan då, jag som trodde det här var på riktigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Fan då, jag som trodde det här var på riktigt.. Men det är ju på riktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Men det är ju på riktigt Så visa vart du fått det ifrån då? Redigerad 31 augusti, 2006 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Nu har det sagts att rockstar ska släppa dockor från VC i varje förpackning inngår 5 dockor. Candy Suxxx, Tommy vercetti, Ricardo Diaz, Lanc Vance och Ken rosenberg. Det ska bara släppas 3000 dockor i hela världen så man får leta på Muhahahaha! *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) *låst* Really? Nej jag blev faktiskt lite besviken nu. Hade hoppats att det var sant. Inte för att jag hade köpt nån, men det hade varit tufft ändå. Redigerad 31 augusti, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Really? Nej jag blev faktiskt lite besviken nu. Hade hoppats att det var sant. Inte för att jag hade köpt nån, men det hade varit tufft ändå. Bli besviken på dig kebab! Skall du vara ironisk, var det ordentligt... http://img101.imageshack.us/img101/5910/orly6iw.gif Redigerad 31 augusti, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Bli besviken på dig kebab! Skall du vara ironisk, var det ordentligt... http://img101.imageshack.us/img101/5910/orly6iw.gif Hahaha! Ja, jag får bättra mig till nästa gång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nuked. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts