kebabrulleee Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nån som vet varför mitt gta laggar upp sig efter att jag har spelat 3min ? har jag moddat eller trimmat för mycket? Orkar inte att installera om det!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nån som vet varför mitt gta laggar upp sig efter att jag har spelat 3min ? har jag moddat eller trimmat för mycket? Orkar inte att installera om det!. Gör backup innan du moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabrulleee Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Har gjort det och lagt in alla orginal filer men det laggar andå upp sig hela tiden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Har gjort det och lagt in alla orginal filer men det laggar andå upp sig hela tiden :S Vad har du för dator? 1. Du borde kolla på inställningarna vad du har för upplösning osv. 2. Sen öppna GTA3.img med img-tool och Rebuila arkivet. Har du moddat bara några saker så har du nog inte moddat för mycket, jag har typ in 20+ bilar Och en massa skins Och lagg kommer inte när man trimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts