JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nä. Fattar verkligen inte vad jag ska göra. Man kan fråga folk vilken väg man ska gå, men pilen pekar bara rakt mot gubben, på andra sidan hålet jag inte kan komam över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Men det är ju grejen. Vad vill du helst ha? Ett skitsnyggt spel som dock är skittrist eller ett ganska fult spel som har skitbra handling? Isf ett ganska fult spel. Men på den bilden han printade verkade ju grafiken vara helt kass. Jaja. Tänker då inte köpa det. Det gör säkert någon kompis. Så kan man låna de av han sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man kan inte ändra grafikinställningarna (i den versionen jag har iallafall) men när det släpps "på riktigt" kan man förhoppningsvis det. Man kan inte ändra styrningen heller, och jag har ingen manual så jag får gissa mig fram. Som tur är så är det inte speciellt komplicerat. Gå med awsd, hoppa med space, prata/använd med vänster musknapp, använd vapen/föremål med höger musknapp, byta vapen med mushjulet... Ganska enkelt att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man kan inte ändra grafikinställningarna (i den versionen jag har iallafall) men när det släpps "på riktigt" kan man förhoppningsvis det. Man kan inte ändra styrningen heller, och jag har ingen manual så jag får gissa mig fram. Som tur är så är det inte speciellt komplicerat. Gå med awsd, hoppa med space, prata/använd med vänster musknapp, använd vapen/föremål med höger musknapp, byta vapen med mushjulet... Ganska enkelt att förstå. Nej inte ett skit. Precis som alla andra spel typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tihi... jag tycker grafiken är skitfin! Måste grafiken vara verklig för den ska vara snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Men det är ju grejen. Vad vill du helst ha? Ett skitsnyggt spel som dock är skittrist eller ett ganska fult spel som har skitbra handling? Jag vet inte om man kan kalla en luffare som springer runt i en stad och råkar ut för naturkatastrofer och hemska saker hela tiden för en skitbra handling, men vi har väl alla olika åsikter. Låter som något som kan nomineras till sämsta storyn i ett spel någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Isf ett ganska fult spel. Men på den bilden han printade verkade ju grafiken vara helt kass. Jaja. Tänker då inte köpa det. Det gör säkert någon kompis. Så kan man låna de av han sen Men det är ju menat att vara så. Tecknat. Är du dum eller bara tråkig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Bad Day L.A. är inte ett spel man ska ta på för stort allvar. Det är ett mer humoristiskt spel. Storyn låter kanske inte så bra utanför spelet, men i spelet är det mycket bättre. Så är det med många spel. Hur roligt låter det egentligen att spela som en forskare som springer omkring i en forskningsstation? Men Half-Life var ju hur bra som hellst. Redigerad 26 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Men det är ju menat att vara så. Tecknat. Är du dum eller bara tråkig? Är det menat att vara ful grafik? Fy fan vilket kasst spel isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Är det menat att vara ful grafik? Fy fan vilket kasst spel isf! Jag skulle inte kalla det för fult. Snarare tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag skulle inte kalla det för fult. Snarare tecknat. Det ser inte ut som tecknat. Ser värsta kantigt ut och så. XIII eller vad det hette det var tecknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det ser inte ut som tecknat. Ser värsta kantigt ut och så. XIII eller vad det hette det var tecknat. Jag sa ju det innan. Spelet är gjort i cel-shadead serietidningstil, som tex. XIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag sa ju det innan. Mm. Men det ser inte ut ett skit tecknat som XIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dte är en förbättrning av den tekniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dte är en förbättrning av den tekniken. Omöjligt att det kan vara en förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är det. Bad Day L.A. ser mer serietidningsaktigt ut än XIII, ergo, en förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är det. Bad Day L.A. ser mer serietidningsaktigt ut än XIII, ergo, en förbättring. Men på din bild ser allt ut att vara bättre på XIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det skulle vara bättre om man kunde ändra grafikinställningarna, men det kan man inte. I min version ialalfall, får se hur det engelska släppet blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ta det över pm instället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Eh... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts