Jump to content

Bad Day L.A.

JohnnyH87
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pc och XBox. Är dock inte säker på om XBox versionen har släppts ännu. Det finns bara på polska än så länge, men man kan få det på engelska genom att kopiera några filer från det engelska demot och ändra om lite filer.

Av någon anledning visar instruktionerna XBox knappar, men det är inte svårt att lista ut vad styrningen på PC är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter fast och det verkar inte finnas några guider än. Jag ska till den där soldat snubben och få en sniper rifle, så mycket har jag fattat, men jag vet inte hur jag ska komam dit. Han är på andra sidan ett hål. Jag kan inte hoppa över, jag kan inte gå på sidorna och jag hitatr ingen väg runt det. Vad ska jag göra? Någon som vet?

post-5012-1156624522_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man spelar som en uteliggare vid namn Anthony under en dag i L.A. där allt går fel. Terroriester, zombiesmittor, jorbävningar, tsunamis, en invasion från (ganska otippat) Mexico mm. Spelet är gjort i cel-shadead serietidningstil, som tex. XIII.

Det är riktigt roligt faktisk, men det blir nog bättre när det släppts officiellt på Engelska. Jag har fixat om lite filer så att det blir på engelska, men all text är inte översatt. Det är en del dialog som inte är textad på engelska ,men de pratar på engelska. Men det är lite störigt med polska texter. :>

Edit. Kanske skulel sagt det, det släpptes tidigare i Polen av de Polska utgivarna. Den Polska marknaden är mindre, men så släpper utgivarna där det billigare också. :)

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man spelar som en uteliggare vid namn Anthony under en dag i L.A. där allt går fel. Terroriester, zombiesmittor, jorbävningar, tsunamis, en invasion från (ganska otippat) Mexico mm. Spelet är gjort i cel-shadead serietidningstil, som tex. XIII.

Det är riktigt roligt faktisk, men det blir nog bättre när det släppts officiellt på Engelska. Jag har fixat om lite filer så att det blir på engelska, men all text är inte översatt. Det är en del dialog som inte är textad på engelska ,men de pratar på engelska. Men det är lite störigt med polska texter. :>

Edit. Kanske skulel sagt det, det släpptes tidigare i Polen av de Polska utgivarna. Den Polska marknaden är mindre, men så släpper utgivarna där det billigare också. :)

Okej :P Verkar rätt kul ju. Finns det i sverige då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte än, men det släpps snart, tror jag. Det finns på Spelbutiken.se men man kan inte köpa det än, och det står inte när det släpps.

Jag har en polsk version som jag editerat så att jag får engelsk text. De pratar på engelska i den polska versionen, men texten är polsk.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor