JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Någon som testat Bad Day L.A.? Det ser riktigt roligt ut. Jag har haft koll på det sen GanmeSpys preview av det förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag undrar exakt samma sak, har varit lite små sugen på spelet ända sen jag såg det i Gamereactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Testade det precis, och det är riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Testade det precis, och det är riktigt roligt. Visst är det celshading grafik i spelet? Och till vilken/vilka konsoller finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Pc och XBox. Är dock inte säker på om XBox versionen har släppts ännu. Det finns bara på polska än så länge, men man kan få det på engelska genom att kopiera några filer från det engelska demot och ändra om lite filer. Av någon anledning visar instruktionerna XBox knappar, men det är inte svårt att lista ut vad styrningen på PC är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag sitter fast och det verkar inte finnas några guider än. Jag ska till den där soldat snubben och få en sniper rifle, så mycket har jag fattat, men jag vet inte hur jag ska komam dit. Han är på andra sidan ett hål. Jag kan inte hoppa över, jag kan inte gå på sidorna och jag hitatr ingen väg runt det. Vad ska jag göra? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Någon som testat Bad Day L.A.? Det ser riktigt roligt ut. Jag har haft koll på det sen GanmeSpys preview av det förra året. Vafan är det för jävla spel ?! Ofta det finns på PC med så dålig grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vafan är det för jävla spel ?! Ofta det finns på PC med så dålig grafik. Grafik är inte allt.. Är det gratis eller ?..Verkar vara nåt sånt där skjuta så många mäninskor på 20 sec spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vafan är det för jävla spel ?! Ofta det finns på PC med så dålig grafik. Du är lite bakom flötet har jag märkt. Ville bara uppmärksamma dig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Man spelar som en uteliggare vid namn Anthony under en dag i L.A. där allt går fel. Terroriester, zombiesmittor, jorbävningar, tsunamis, en invasion från (ganska otippat) Mexico mm. Spelet är gjort i cel-shadead serietidningstil, som tex. XIII. Det är riktigt roligt faktisk, men det blir nog bättre när det släppts officiellt på Engelska. Jag har fixat om lite filer så att det blir på engelska, men all text är inte översatt. Det är en del dialog som inte är textad på engelska ,men de pratar på engelska. Men det är lite störigt med polska texter. Edit. Kanske skulel sagt det, det släpptes tidigare i Polen av de Polska utgivarna. Den Polska marknaden är mindre, men så släpper utgivarna där det billigare också. Redigerad 26 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Man spelar som en uteliggare vid namn Anthony under en dag i L.A. där allt går fel. Terroriester, zombiesmittor, jorbävningar, tsunamis, en invasion från (ganska otippat) Mexico mm. Spelet är gjort i cel-shadead serietidningstil, som tex. XIII. Det är riktigt roligt faktisk, men det blir nog bättre när det släppts officiellt på Engelska. Jag har fixat om lite filer så att det blir på engelska, men all text är inte översatt. Det är en del dialog som inte är textad på engelska ,men de pratar på engelska. Men det är lite störigt med polska texter. Edit. Kanske skulel sagt det, det släpptes tidigare i Polen av de Polska utgivarna. Den Polska marknaden är mindre, men så släpper utgivarna där det billigare också. Okej Verkar rätt kul ju. Finns det i sverige då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Inte än, men det släpps snart, tror jag. Det finns på Spelbutiken.se men man kan inte köpa det än, och det står inte när det släpps. Jag har en polsk version som jag editerat så att jag får engelsk text. De pratar på engelska i den polska versionen, men texten är polsk. Redigerad 26 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Inte än, men det släpps snart, tror jag. Okej. Vad har du fått det ifrån då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Laddat ner det då. Fy på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vadå, det har ju inte släppts i Sverige, och jag ville inte vänta längre, då är buskarna det bästa valet man har. Köper det förmodligen i framtiden, när det släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vadå, det har ju inte släppts i Sverige, och jag ville inte vänta längre, då är buskarna det bästa valet man har. Köper det förmodligen i framtiden, när det släppts. Mm du har rätt. Men grafiken verkar vara kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är inte som F.E.A.R eller Half-Life 2 grafiskt sett om man säger så, men jag gilalr faktiskt den grafiska stilen. Det passar helt enkelt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är inte som F.E.A.R eller Half-Life 2 grafiskt sett om man säger så, men jag gilalr faktiskt den grafiska stilen. Det passar helt enkelt spelet. Okej. Har du kommit vidare från där du var innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Mm du har rätt. Men grafiken verkar vara kass Men det är ju grejen. Vad vill du helst ha? Ett skitsnyggt spel som dock är skittrist eller ett ganska fult spel som har skitbra handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts