Jump to content

Frågelådan

I lol
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Jag har just fixat busk versionen av spelet Jedi Academy :>

Men multiplayerläget fungerar inte.

Först funkade inte spläget heller men jag fixade crack till båda fast de hjälpte bara till sp. Inte mp... ^_^

Vad kan det vara för fel? Hur rättar jag till det?

Tacksam för svar

Installera om UTAN crack, JA behöver inte crackas..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har just fixat busk versionen av spelet Jedi Academy :>

Men multiplayerläget fungerar inte.

Först funkade inte spläget heller men jag fixade crack till båda fast de hjälpte bara till sp. Inte mp... :)

Vad kan det vara för fel? Hur rättar jag till det?

Tacksam för svar

Shit happens när du får spel from the bushes. ^_^

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att disskutera crack och sånt är warez. Sen skriver han ju själv att han har buskversionen och det inte funkar.

Kommer ihåg denna diskussion som jag hade med Pani för ganska länge sedan.

Då sa jag också att crack var warez.

Men det är en såkallad grå-zon.

Han kanske inte pallar med sätta in cd varje gång.

Men det dumma(den som nu sa det) att han hade hittat det i buskarna.

Men så eentligen är inte crack warez.

Det är en grå-zon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har en teori varför jag inte kan installera Sw Jedi academy längre? Funkar till 89%, då står det att det är fel cd i och att man ska sätta i cd1 och innan man gör det kmr det upp en ruta som det står att fil överförningen misslyckats= krasch! Instalationen stängs när :'( ! Ja det är lagligt köpt, köpte det från Cdon (w00t)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har en teori varför jag inte kan installera Sw Jedi academy längre? Funkar till 89%, då står det att det är fel cd i och att man ska sätta i cd1 och innan man gör det kmr det upp en ruta som det står att fil överförningen misslyckats= krasch! Instalationen stängs när :'( ! Ja det är lagigt köpt, köpte det från Cdon (w00t)

Repor på skivan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu är detsåhär att jag har använt mig av seismovision 3 den senaste tiden för att spela upp speldemos som jag spelat in. När jag har filmat så har jag spelat Call of Duty 2. Men på senaste tiden så har programet börjat strula sig rejält, så nu undrar jag om ni har något bra tips på något annat program där man kan kolla på speldemos? Funkar ju givetvis att kolla direkt i spelet men då funkar det inte att pausa, spola fram osv.

Alltså, söker ett program där jag kan spela upp filmdemos som jag har spelat in i spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu är detsåhär att jag har använt mig av seismovision 3 den senaste tiden för att spela upp speldemos som jag spelat in. När jag har filmat så har jag spelat Call of Duty 2. Men på senaste tiden så har programet börjat strula sig rejält, så nu undrar jag om ni har något bra tips på något annat program där man kan kolla på speldemos? Funkar ju givetvis att kolla direkt i spelet men då funkar det inte att pausa, spola fram osv.

Alltså, söker ett program där jag kan spela upp filmdemos som jag har spelat in i spel.

I vilket film-format bajjsas det ut när du filmar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor