antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag har precis köpt Sin episodes och undrar om man måste vara uppkopplad för att spela det? Kanske lite onödig tråd...men det är något jag har grubblat på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag har precis köpt Sin episodes och undrar om man måste vara uppkopplad för att spela det? Kanske lite onödig tråd...men det är något jag har grubblat på länge Om du redan har det så är det väl bara prova och kolla? Troligtvis har du väl köpt det via nätet och inte fått det än men ja ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Om du redan har det så är det väl bara prova och kolla? Troligtvis har du väl köpt det via nätet och inte fått det än men ja ja... Nej jag har det framför mig nu....Jag ska instalera det i morgon, men jag undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Nej jag har det framför mig nu....Jag ska instalera det i morgon, men jag undrar bara inte efter du har installerat det. då går det att köra i offline mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 inte efter du har installerat det. då går det att köra i offline mode. Så man måsta ha internet för att instalera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Så man måsta ha internet för att instalera det? japp, den hämtar filerna från steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Daem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ny fråga. Måste man öppna det via Stream när man ska spela i offline mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ny fråga. Måste man öppna det via Stream när man ska spela i offline mode? Jaa men först måste du aktivera offline mode tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Jaa men först måste du aktivera offline mode tror ja Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Öhmm.. Du installerar det och patchar det via steam, och sen ska man väl ha en .exe-fil som man kan öppna spelet med? För man kan väl inte öppna steam när man är frånkopplad från nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Öhmm.. Du installerar det och patchar det via steam, och sen ska man väl ha en .exe-fil som man kan öppna spelet med? För man kan väl inte öppna steam när man är frånkopplad från nätet. Ummh Helt bakom med det här att patcha.. Kan nånn säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Installera, starta upp spelet, så patchar Steam automatiskt om det finns någon nyare uppdatering. Efter du har startat spelet en gång så är det bara köra Steam igen utan internet, så kan du välja att köra i offline mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Installera, starta upp spelet, så patchar Steam automatiskt om det finns någon nyare uppdatering. Efter du har startat spelet en gång så är det bara köra Steam igen utan internet, så kan du välja att köra i offline mode. Glöm inte att han måste ha får inte ha "dont save information on this computer" i kryssat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Har precis installerat och det är rätt skoj hittills. Tycker det är lite tråkigt att det är så likt HL2. Men jag ska nog lira vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tror ni att Sin Episodes skulle kunna orsaka några virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tror ni att Sin Episodes skulle kunna orsaka några virus? Inte om du äger spelet lagligt via en laglig Steam-version. Om du andvänder en crackad Steam-version, eller ett crackat Sin Episodes så är chansen betydligt större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Inte om du äger spelet lagligt via en laglig Steam-version. Om du andvänder en crackad Steam-version, eller ett crackat Sin Episodes så är chansen betydligt större. Jag har köpt version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nu vill mitt Sin Episodes inte starta Det kommer till Där det står Sin episodes Emergency, sen står det så i ca 10 sekunder och sen stängs spelet bara av, nånn som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Svar...?....nånn....? snälla.....? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts