Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Åå! Vilken rysare! Tack för rösterna. Weener var en värdig tvåa! Jag vill tacka mamma och pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Såg själv inte slutröstingen om weener 21.e röst kom efter 19.00 men jag litar på er forumiter! Grattis kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Ehum. eftersom trådskaparen inte gjorde det pampiga avslut jag hade förväntat mig ( ) Så har ni här den slutgiltiga listan: På första plats: Den alltid lika glada Kebaben (21 röster) På hedrande andra plats kom mr Smörsång Himself: Weener (20 röster) Trea blev grötnissen Xstreem (7 röster) ..tätt följd av Tux, (6 röster) Och stackars VickeX fick visst.. ingen röst alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Tihi... glömde! Är ingen bra på att hålla i tävlingar. wtf... JAG HAR FÅTT HELA 4 RÖSTER! :woot: Jag har ett litet förslag om nästa tävling. Du sjunger en låt där du har en kompis som gör "instumental musik" men munnen. Eller ska vi köra partävlningen eller vafan vet jag. Kom med ideer! Btw... skulle någon kunna knopa ihop en fin bild att ha som överskrift så gör jag en mer seriös första post med regler etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Ta fram ett roligt tema att sjunga om så skriver dom egna sånger t. ex. "Transvetsviter & köns-byte" "Storstäder och dess problem" "Min flick/pojkvän är en (sak)" Jao, finns så mycket man kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Kan vi inte ha en Instrumental / Sång EGEN låt tävling snart? eller bara sång? Alltså man får skriva en egen låt och tävla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vi kanske ska ha nån speciell melodi som alla ska skriva en egen text till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vi kanske ska ha nån speciell melodi som alla ska skriva en egen text till? Låter bra. Föresten. Nån som frågade om vinnarens låt. Jag har den på datorn. Säg till om ni vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Blir det inte en tävling till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Blir det inte en tävling till? Jullåtstävling om inte annat! Och btw så kan jag arrangera det om du inte har lust, rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jullåtstävling om inte annat! Och btw så kan jag arrangera det om du inte har lust, rabarben. Just go for it lad, jag har nyligen kollat på Tim Burton's The night before christmas, så jag har laddat upp nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Just go for it lad, jag har nyligen kollat på Tim Burton's The night before christmas, så jag har laddat upp nu Kan ju inte ta en jultävling redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Kan ju inte ta en jultävling redan? Kan man sitta och sjunga julvisor på bussen till simskolan, kan man ha en tävling nu. Besides... Jag har ju redan kollat julfilm, som jag funderar på att skriva i Okkas film-tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Kan man sitta och sjunga julvisor på bussen till simskolan, kan man ha en tävling nu. Besides... Jag har ju redan kollat julfilm, som jag funderar på att skriva i Okkas film-tråd Du är ju galen.. Det är fortfarande sommar! Jul, mörker, kyla och slask klarar jag mig verkligen utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Du är ju galen.. Det är fortfarande sommar! Jul, mörker, kyla och slask klarar jag mig verkligen utan. Jag är inte galen, filmen har funnits sen 1993 tydligen, och det här var första gången jag såg den. Vad jag längtar efter vinter! Inte för att jag tror det kommer bli snö, men usch! Vill ju ha långärmat på mig utan att svettas ihjäl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Visst. Vill du köra så kör du kebaben! Jag är lite trött just nu... men självklart ska jag också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kan vi inte starta en tävlning till, innan julen? det är skitlångt kvar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Kan vi inte starta en tävlning till, innan julen? det är skitlångt kvar ju. Visst! Hade tänkt en tävling där vi gör egen text. Utan bakrundsmusik bara sång. Låter detta bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Visst! Hade tänkt en tävling där vi gör egen text. Utan bakrundsmusik bara sång. Låter detta bra? GTASajten Idol Audition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Göra egna texter.. brr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts