Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Måste säga att det börjar bli lite spännande! Senast jag kollade så låg jag ganska långt före Weener. Han knappar upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Och jag måste säga att jag inte kan lyssna på Rabarbens låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vote: Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nån som kan fixa låtarna åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Visst. Måndag kanske är lite kort. Vi kör till onsdag då? Alltså Onsdag den 30:e kl 19.00 får vi ut vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag känner mig totalt mobbad. Jag tror jag null votar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 WeenaH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kebabs var kul, men Weener får självklart min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men, jag väljer mellan tre (3) stycken bidrag, och jag vet inte vilken jag ska rösta på . Tux Kebab Weener Jag tar nog tux, eftersom jag gillar rappen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Varför är inte HOWHOW med? Han skulle ägt upp er alla, lovar. Edit. Vote: Weener Redigerad 27 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Knull vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Det är spännande nu! Redigerad 27 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ingen som kana skicka dom till mig? Typ ladda upp dom nånstans, annars finns min msn på min profil om ni orkar. Vill ju höra ffs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ingen som kana skicka dom till mig? Typ ladda upp dom nånstans, annars finns min msn på min profil om ni orkar. Vill ju höra ffs!! Äsch, lägg din röst på mig så är problemet ur världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Äsch, lägg din röst på mig så är problemet ur världen Visst jag kan rösta på dig men vill ju ändå höra alla låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tux FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) 1 timme kvar tills vinnaren är korad! Och det står 20 lika! Redigerad 30 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vote:kebab. nu blir det spännade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Kebab's tha winner! grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts