Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag kan fortfarande inte lyssna på nån av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 http://www.starbase.se/files/Hugo%20feat%2...20Love%20Me.mp3 Här är min, fungerande länk igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Kebab De esåhär ni förstår jag gillar killar.......ÅÅÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Haha, VickeX glömde bort texten och stannade upp så man hörde Markoolio. Vote: Weener, ett - för hostet i bakgrunden. Weener lägg upp den så man kan ladda ner den. Redigerad 26 augusti, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Maimstream: Högerklicka och ta "Spara mål som". ------------------- Xstreem såklart. Redigerad 26 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Högerklicka och ta "Spara mål som". ------------------- Xstreem såklart. Kan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Xtreems harmoniska toner i all ära, men Kebabis rockade ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Kan inte. Jag svarade inte åt dig egentligen. Jag var helt säker på att jag citerade Maimstream (som sa att han inte kunde lyssna på någon alls), men det gjorde jag visst inte. Edit: Det kanske var för att han inte skrev något utan bara citerade, förresten. Redigerad 26 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Jag är inte osportslig och röstar på mig själv så det få bli Kebabish! Och jag röstade på dig, faktiskt Tack alla för rösterna! Edit: Hur länge håller pollen på? Redigerad 26 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Och jag röstade på dig, faktiskt Tack alla för rösterna! Edit: Hur länge håller pollen på? Snacka om att denna tävling likar Eurovision song contest, där grannländerna röstar på varandra. Nu har vi redan sett tendenser här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tar detta i denna tråden också... är ni sugna på en tävling till sen? Xstreem pratar fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Weener, du är grym ju. För jag antar att det är du som spelar, eller? Du får lätt min röst i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Rabarbish: Vad tror du själv? Klart vi ska ha en tävling till! Och jag ska delta! Muaha! Tack för alla rösterna! Redigerad 26 augusti, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Snacka om att denna tävling likar Eurovision song contest, där grannländerna röstar på varandra. Nu har vi redan sett tendenser här Vad antyder du?! Att jag kommer från skåne?!? Självklart ska vi ha en tävling till, förresten. Redigerad 26 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Woah! Ja har 2 röster! Hmm... tänkte inte på hur länge pollen skulle gälla. Den som har mest röster den... måndagen den 28:e augusti vinner. Låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad antyder du?! Att jag kommer från skåne?!? Självklart ska vi ha en tävling till, förresten. Nej det har jag väll ändå aldrig påstått? Menade mer att ni båda röstade på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nej det har jag väll ändå aldrig påstått? Menade mer att ni båda röstade på varandra. Och jag var ju inte alldeles för seriös i mitt svar heller Slutröstat på måndag? Låter kort, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Weener alla dagar i veckan Edit: Det är ju nästan bra på riktigt Redigerad 26 augusti, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Weener eller Kebab står det mellan. Väljer Kebab pga. hans låtval. Killingänget KEBAB FTW Edit: Jaaa Moroni. Du gick på den! Lät det verkligen så "bra". Jag gjorde mig med vilje. Trodde att det skulle locka till sig lite uppmärksamhet. Redigerad 26 augusti, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts