Renard Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 När jag ska se vissa filmer med WMP så kommer följande medelande upp: Microsoft Interner Explorer har stött på ett problem och måste avslutas. Man kan också skicka en felrapport vilket jag aldrig gjort. Observera att detta bara händer vid vissa filmer jag vil se och bara på internet. Kan det här fixas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Datorhjälpstråden vore en bra idé. Menar du trailers på GTASajten? Testa ladda hem senaste versionen, Jag har den och det funkar perfa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Det kan vara allt ifrån gametrailers till hamsterpaj. ska pröva ladda ner den senaste versionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Flyttad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag tror att det funkade med att ladda ner den senaste versionen. tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Sådära. Då har han fått hjälp. *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Sådära. Då har han fått hjälp. *Reported* För det är ju synd att bara låta trådar självdö? Missbruka inte report-knappen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 För det är ju synd att bara låta trådar självdö? Missbruka inte report-knappen. Ja men han har ju fått hjälp. Så varför inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ja men han har ju fått hjälp. Så varför inte? Varför inte låta den försvinna av sig själv? Ser ingen mening i att låsa trådar som är "avklarade". Bara extra jobb för adminsen. Sluta leka mini-mod nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Varför inte låta den försvinna av sig själv? Ser ingen mening i att låsa trådar som är "avklarade". Bara extra jobb för adminsen. Sluta leka mini-mod nu. Iof ska ju inte du säga något om minimod hehe. Men du har rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Iof ska ju inte du säga något om minimod hehe. Men du har rätt. Visst leker jag mod ibland, men bara när det är befogat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Visst leker jag mod ibland, men bara när det är befogat. Mm. Du har rätt. Förlåt för att jag försökte leka minimod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nu glömmer vi det, och slutar posta i denna tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är jag som är mod och inte ni, för jag kan låsa bla bla bla. Datorhjälpstråden anser jag hade varit bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts